شهید ابراهیمی برای شنیدن حرف معترضان بدون اسلحه میان آنان رفت

سرویس ایثار و مقاومت جوان آنلاین: به گزارش فارس، پیکر مطهر شهیدان مدافع امنیت مهندس مصطفی رضایی و مرتضی ابراهیمی که در جریان آشوب‌های اخیر به شهادت رسیده بودند در ملارد و شهریار با حضور خیل عظیم مردم و مسئولان تشییع شد. شهید مرتضی ابراهیمی از فرماندهان گردان امام حسین (ع) ناحیه ملارد و مصطفی رضایی نیز از کارکنان شهرداری ملارد بود.
مراسم وداع با پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار عصر سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در معراج شهدا برگزار شده بود.
شهید مرتضی ابراهیمی روز یک شنبه ۲۶ آبان در درگیری با منافقین و آشوبگران در شهر ملارد توسط اشرار و مخلان امنیت کشور به شهادت رسید. نحوه شهادت شهید رضایی نیز همانند ترور‌های دهه ۶۰ به دست منافقین است. بدون سلاح، میان جمع رفت. همین که می‌خواست با مردم صحبت کند، چند نفر از اشرار محاصره‌اش می‌کنند. یک نفر تیر به پهلویش می‌زند. بعد چاقو به قلبش می‌زنند، وقتی خونین روی زمین می‌افتد و بی‌حال می‌شود یک نفر چاقو را توی سرش فرو می‌کند. پیکر شهید ابراهیمی در امامزاده اسماعیل شهریار به خاک سپرده شد و پیکر شهید رضایی که خود از خانواده معظم شهدا بوده است، برای تدفین به رشت منتقل شد.
علی شمخانی، دبیر عالی شورای امنیت ملی نیز در مراسم تشییع شهید مرتضی ابراهیمی در شهریار دوشادوش مردم حضور یافت. قشر‌های مختلف مردم با حضور حداکثری خود در این مراسم در کنار مسئولان نشان دادند که همواره پای نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری هر گونه توطئه دشمنان و ضدانقلابیون را خنثی می‌کنند.