استراماچونی با استقلال فسخ کرد

«آندره آ استراماچونی» به همراه دستیاران خود «مارکو کاسر»، «سباستین لتو» و «عمر دانسی» با انتشار بیانیه‌ای به طور یک‌طرفه فسخ کردند. در این بیانیه‌ آمده است: بند فسخ قرارداد از تاریخ ششم دسامبر ۲۰۱۹ (روز جمعه ۱۵ آذرماه) و تحت نظر فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) فعال شده است.
در ادامه این بیانیه نوشته شده است: «استراماچونی و اعضای مذکور این فرصت را مغتنم شمرده تا از تمامی بازیکنان تیم اصلی و همچنین سایر اعضای مجموعه به واسطه عملکرد فوق‌العاده و همکاری حرفه‌ای‌شان قدردانی کنند؛ همکاری که این امکان را فراهم آورد تا تیم به رغم تمام مشکلات ماه‌های اخیر به صدر جدول رده‌بندی برسد.» در بخش دیگری از این بیانیه می‌خوانیم: «و اما مهم‌تر اینکه سرمربی از هواداران فوق‌العاده استقلال به دلیل حمایت‌های باورنکردنی و منحصربفردشان در طول این مدت، تشکر ویژه کرده و برای آنان آرزو دارد تیم محبوبشان به تمام موفقیت‌هایی که شایسته آن است، دست یابد؛ او با قلبی شکسته مجبور به رفتن شد و امیدوار است روزی دوباره در کنار شما باشد.»
او چند روز پیش گفته بود « قبول کردم با استقلال قرارداد امضا کنم زیرا این تیم یکی از بهترین تیم های آسیاست. در هر تمرین به بازیکنانم فشار می آورم تا صددرصد تلاششان را انجام بدهند و با وجود مشکلات بازیکنان با همه تلاش تمرین می کنم اما آنچه می بینم این است که امکان ادامه کار با این شرایط نیست. خیلی از افرادی که در اطراف تیم هستند از تدارکات تا ماساژور یک ریال هم دریافتی نداشته اند.»