گرامیداشت یاد سردار سلیمانی

مراسم چهل‌ویکمین فجر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با حضور گسترده مردم برگزارشد. به گزارش ایسنا، مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور گسترده مردم در تهران از ساعت ۹صبح روزگذشته همزمان با ۵۲۰۰ نقطه دیگر در کشور برگزار شد و با قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهور پایان یافت. راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از شهید سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت، در آستانه ورود نظام جمهوری اسلامی به ۴۱ سالگی، بار دیگر اعلام کردند که قدردان شهدای مقاومت هستند. در حاشیه این مراسم مردم بر روی پارچه‌ای بزرگ دلنوشته‌های خود را برای شهید سردار سلیمانی می‌نوشتند.همچنین پلاکاردهایی در حمایت از سردار سلیمانی در دستان مردم بود. برخی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با عنوان "در بهار آزادی جای سلیمانی خالی" یاد سردار شهید سلیمانی را گرامی داشتند. مردم حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران پرچمِ متحد کشورهای جبهه مقاومت را در دستان خود حمل می‌کردند.
بیش از شش هزار خبرنگار داخلی و خارجی مراسم امسال را پوشش دادند که بیش از سه هزار خبرنگار، عکاس و فیلمبردار داخلی و خارجی در تهران حضور داشتند. حضور پرشور و گسترده مردم در این راهپیمایی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های غربی و عربی داشت.
در این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ از سوی سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در شش بند قرائت شد.
لازم به ذکر است که حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی خامنه‌ای فرزند رهبر انقلاب، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، قاضی مسعودی، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و... از جمله مقامات حاضر در این مراسم بودند.


>روحانی: مهمترین ثمره انقلاب انتخاب است
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در سخنرانی خود در مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی با یادآوری اینکه انقلاب مردم ایران در ۴۱ سال پیش به ما نشان داد که چگونه قدرت خداوند در اراده یک ملت بزرگ تجلی می‌یابد، گفت: برخلاف اینکه تبلیغ می‌کردند دوران دین سپری شده و جهان آن روز را به دو قطب شرق و غرب تقسیم کرده بودند، ملت ایران با انگیزه مذهبی و بدون اتکا به هیچ ابرقدرتی با دستی خالی دربرابر رژیمی تا دندان مسلح ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند. رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه انقلاب از انتخاب و انتخاب از انقلاب است، خاطر نشان کرد: مردم ما بین اسلام و کفر، حق و باطل و نظام مردمی و دیکتاتوری مسیر حق و عدل را انتخاب کردند. اگر رژیم فاسد قبل به مردم اجازه انتخابات می‌داد دیگر نیازی به انقلاب نبود؛ اگر آن رژیم مردم را آزاد می‌گذاشت تا در نوع حکومت و قانون اساسی، حکومت و قانون اساسی مورد نظر خود را برگزینند و میان استقلال و وابستگی، استقلال را انتخاب کنند و به یک انتخابات سالم آزاد ملی تن می‌داد انقلابی نمی‌شد. روحانی تصریح کرد:‌انقلاب اسلامی ایران برای این بود که درِ انتخابات در کشور بسته شده بود؛ انسداد در و دروازه، انتخابات مردم را هدایت کرد تا از مسیر یک انقلاب بزرگ این زنجیر را پاره و راه را برای انتخابات باز کند.
وی با اشاره به برخی اظهارات درباره انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برخی فکر می‌کنند که انقلاب اسلامی ایران حادثه‌ای بود که چهل و یک سال قبل تحقق یافت و پدران، برادران و خواهران و مادران ما در آن عصر راه انقلاب را برگزیدند. این افراد از ما می‌پرسند که آیا امروز هم ناچاریم همان راه 41 سال قبل را پیروی کنیم؟ پاسخ این است که حضور و انتخاب مردم منحصر به 41 سال پیش نبوده، بلکه مردم هر روز در انتخاباتی رسمی یا غیررسمی شرکت کرده‌اند. رئیس جمهوری گفت: در جامعه‌ای که آزادی وجود دارد، انتخابات مستمر در آن تحقق می‌یابد؛ در جامعه‌ای که مردم‌سالاری وجود دارد و این مردم هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند، همواره انتخابات وجود دارد.
روحانی با اشاره به سابقه برگزاری انتخابات در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح این پرسش که مگر مردم ما فقط در 12 و 22بهمن سال 57 راهی را انتخاب کردند، یادآور شد: مردم ما در دهم و یازدهم فروردین 58 به صورت رسمی در یک رفراندوم و همه پرسی عمومی که پایه و اعتنای نظام اسلامی ما است، مجددا نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند؛ مردم بار دیگر در انتخاب خبرگان قانون اساسی به انتخاب دعوت شدند. آن‌ها همچنین برای همه پرسی قانون اساسی در سال 58 به انتخاب دعوت شدند و هر سال به انتخابات‌های مختلف دعوت می‌شوند و در هر موضوع مهمی از مردم خواسته می‌شود تا رای خود را اعلام کنند.
وی با بیان اینکه کدام 22 بهمن است که مردم در آن شرکت نکرده‌اند، اظهار کرد: مردم آزادند تا در روز 22 بهمن به خیابان‌ها بیایند و انقلاب خود را تایید و با امام (ره) و رهبری بار دیگر بیعت کنند یا اینکه در خانه بمانند اما مردم هر سال راهپیمایی و حضور در صحنه را انتخاب کرده‌اند.
رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه مسیر ما مسیر انتخابات است و انقلاب ما بر مبنای انتخاب بزرگ یک ملت در 41 سال پیش و در انتخابات‌های بعدی بوجود آمد و تکامل یافت‌، خاطر نشان کرد: روشن است که ما در تمام مقاطع از روز نخست با دشمنان قسم‌خورده و سرسختی مواجه بودیم و تاثیر انقلاب اسلامی ایران فقط در داخل کشور نبود بلکه بر منطقه و جهان تاثیرگذار بود. انقلاب اسلامی ایران بر مسلمانان و آزادیخواهان تاثیرگذار بود و طبیعی است که برای قدرتی چون آمریکا تحمل انقلاب اسلامی و پیروزی یک ملت بزرگ و بیرون راندن ابرقدرت آمریکا از این سرزمین غیرقابل تحمل باشد.
روحانی ادامه داد: طبیعی است که از 41 سال قبل هر شب آمریکایی‌ها خواب بازگشت به این سرزمین را ببینند. آن‌ها به خوبی از اهمیت ایران باخبرند و نقش ایران در منطقه را به خوبی می‌دانند و می‌دانند که ایران یکی از بالاترین قدرت‌ها و به معنایی دیگر بالاترین قدرت منطقه حساس خاورمیانه است و به همین دلیل نیز از روز نخست دشمن سرسخت ملت و انقلاب اسلامی ایران، آمریکا و صهیونیسم بود.
وی گفت: ایراد آمریکا به انتخاب ما است؛ آن‌ها می‌گویند چرا مردم انتخاب کردند. سخن آمریکا این است که مردم حق انتخاب نداشتند و نظام شاهنشاهی را آن‌ها تایید کرده بودند و این آن‌ها بودند که می‌خواستند این نظام در ایران باقی بماند. بنابراین دعوای ما با آمریکا دعوای انتخاب است؛ ما می‌گوییم ملت ایران در همه موضوعات و مسائل مهم حق انتخاب دارند و دشمنان ما می‌گویند شما حق انتخاب ندارید. رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: آمریکا به ما می‌گوید که باید به گذشته و 41 سال قبل برگردید و سخن مردم ما این است که ما به عقب برنمی‌گردیم و راه و مسیرمان برای پیشرفت و تعالی کشور است. دشمنی و کینه‌توزی دشمنان در طول 41 سال گذشته به شکل‌های مختلف ظهور و بروز یافته است اما راه انقلاب ما همان راه روز اول است. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 2 اسفند تصریح کرد: انتخابات 2 اسفند انتخاباتی در میان همه انتخابات‌ها است؛ انقلاب ما در سایه انتخاب درست ملت به پیروزی رسید و برای آن بود که راه انتخاب به روی ما باز باشد. یکی از بالاترین ارزش‌های ملی و دینی ما انتخاب و قدرت انتخاب و برگزیدن راهی بهتر در میان راه‌های مختلف است. رئیس جمهوری ادامه داد: انتخاب یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است. حال ممکن است در این انتخابات گله و انتقادی داشته باشیم. این اشکالی ندارد چرا که انتقاد آزاد است انتقاد باشد، منتقد باشیم اما انفعال نباشد و منفعل نباشیم. رئیس جمهوری با یادآوری اینکه انقلاب ایران متکی بر یک انتخاب بود، تصریح کرد:مهمترین ثمره انقلاب ما همین انتخاب است. روحانی تصریح کرد: به خاطر این کار یا آن کار نباید با صندوق رای قهر کنیم. چرا که انتخابات و صندوق رای منجی ما است و در دهه پنجم انقلاب که یکسال از آن گذشته است باید شاهد انجام خیلی از اصلاحات در کشور باشیم و نظام جمهوری اسلامی ما باید در سایه رای و حضور مردم نوسازی، سالمتر و شکوفاتر شود. نباید با صندوق رای و انتخابات قهر کنیم. بلکه به هر صورتی که هست باید پای صندوق انتخابات برویم. امام ما را به انتخابات دعوت کرد تا صندوق رای را رها نکنیم. همچنین رهبری معظم انقلاب در هر انتخاباتی تاکید کرد که در انتخابات حضور پیدا کنیم. انتخابات غیر از عظمت و امنیت ملی و همچنین ایستادگی در برابر دشمن هدف مهم و ارزشمندی دارد و آن تقویت نهاد انتخابات است.وی اظهار کرد: مثل امروز که مردم به صحنه آمدند و افتخارآفرینی کردند، باید دوم اسفند نیز پای صندوق رای برویم و بار دیگر افتخار بیافرینیم و به همه دشمنان خود اعلام کنیم که راه و مسیر مردم ما، آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهدبود و ما در برابر آنها تسلیم نمی‌شویم بلکه آنها را وادار می‌کنیم که روزی در برابر ملت ایران تسلیم شوند و سر فرود آورند.
>ابراهیم رئیسی:
مردم رای‌شان به مقاومت است نه مذاکره
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه نیز در سخنرانی پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: اجتماع عظیم امروز تنها یادآور سالگرد ۲۲ بهمن ۵۷ نیست بلکه امروز در تاریخ انقلاب شکوهمند ما نقطه عطف و یک انقلاب است مبتنی بر همان انقلاب ۵۷ و با تاکید بر همان اصول و مبانی، اما سخن نو داشته و پیام‌ها و آثار بسیاری به همراه دارد.وی افزود: آن روز اعلام پایان حکومت ستم‌شاهی و آغاز حاکمیت الله بر سرنوشت جامعه اسلامی بود. آن روز اعلام پایان استبداد و استعمار امریکایی و سلطه بیگانگان بود. رئیس دستگاه قضا درادامه با بیان اینکه آنچه در مورد عدالت می‌گوییم و این کشور به دنبال تحقق آن است، عدالت در حوزه اقتصادی، اجتماعی، قضایی، فرهنگی و همه حوزه‌هاست، تصریح کرد: هرجا مردم احساس کنند دشمن در حال سوءاستفاده است، خیلی زود صفوف خود را جدا می‌کنند. نمونه این موضوع آنچه بود که چند ماه پیش در کشور رخ داد. مردم خواسته‌هایی داشتند ولی وقتی احساس کردند دشمن نقش آفرینی می‌کند، سریع دشمن را تنها گذاشتند. وی تاکید کرد: سخن ما با اندیشه و تفکر غیرانقلابی است. این تفکر کار را مشکل می‌کند و به جای اندیشه به اقتصاد مستقل و مقاومتی، به اقتصاد وابسته می‌اندیشد. نگاه این تفکر به سیاست از موضع انقلابی نیست بلکه پیامی که می‌دهد نه پیام مقاومت که مذاکره است. مردم در تشییع جنازه سلیمانی اثبات کردند رای شان به مقاومت است نه مذاکره.
رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: آنچه می‌تواند کشور را پیشرفته کند، توانمند شدن در کالاها و در تولیدات و علم و فناوری است. می‌خواستند با بعضی هواپرستی‌ها، غفلت‌ها و شایعه پرستی‌ها در درون القا کنند که فساد همه جا را گرفته است. امروز مردم این را درک کرده‌اند که هیچ فسادی در انقلاب اسلامی پذیرفتنی نیست. دشمن می‌خواست القا کند که فساد همه جا را گرفته و همه مرتکب فساد هستند. از همین رو یک نگرانی و دغدغه‌ای برای جامعه پیش آمد. به برکات هدایت‌های مقام معظم رهبری و حضور مردم و اقدامات مجاهدان این عرصه، امروز نگاه مردم آن است که در ذات انقلاب اسلامی مبارزه با فساد نهاده شده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد فساد جایی لانه کند.
>لاریجانی: حضور ملت در راهپیمایی
باعث قدرت‌گرفتن حرکت انقلاب شد
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تهران در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در راهپیمایی بسیار باشکوه بود و این حضور باعث قدرت بیشتر برای حرکت انقلاب می‌شود، مخصوصا به آمریکایی‌ها روشن می‌گوید مردم به دنبال این هستند که منافع خود را حفظ کنند. رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما گرفتار یک دشمن بدخیم هستیم که با حرف و منطق، مشکل آن حل نمی‌شود، و باید حتما قدرت به آن نشان داد، لذا حضور در راهپیمایی بهترین قدرتی است که می‌توان به آمریکا نشان داد و آنها نیز بدانند باید نسبت به خواسته‌های ملت ایران تمکین کنند.وی افزود: باید دست همه ملت ایران را بوسید چراکه با غیرت در راهپیمایی حضور یافتند و سرمایه بزرگی برای کشورمان ایجاد شد. لاریجانی در ادامه یک وجه از جمهوریت را حضور مردم در انتخابات دانست و افزود: از آن جایی که هر دو سال یکبار در کشورمان انتخابات داریم، نشان می‌دهد اهداف امام (ره) در انقلاب که همان آرمانهای جمهوری اسلامی است، ادامه دارد. رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات تکرار خواهد شد و امیدواریم انتخابات پرشوری برگزار شود.
>قطعنامه راهپیمایی سراسری
یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸
قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ از سوی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران قرائت شد.متن کامل قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله ۲۲بهمن سال ۱۳۹۸ به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
یا اَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اِنْ تَنْصُرُوا اللّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ اَقْدامَکُمْ
ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.
(قرآن کریم، سوره محمد(ص)، آیه ۷)
یوم‌الله ۲۲ بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت‌الله بر جهان، برافراشته‌ شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان، یوم‌الله ۲۲ بهمن روز موعود عزّت‌طلبان و مجاهدان برای عقد پیمانی دوباره بر سر اهداف، اصول و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و عزم همگانی برای صیانت و پاسداشت این آرمان‌ها و راهپیمایی پرشور و تماشایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکی از بهترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی، مظهر عظمت ملت و اقتدار ملی، میعادگاه حاج قاسم سلیمانی‌های ایران برای ادامه راه عزّت‌آفرین سردار دل‌ها و پرچمداری جبهه مقاومت در منطقه.
و اینک ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن، با حمد و سپاس ذات اقدس احدیّت جلّ و علا، به پاس این توفیق الهی و درود به روح پرفتوح احیاگر اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) حضرت امام خمینی(رضوان‌الله تعالی علیه) و ارواح طیبه شهدا،بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام، شهید ابومهدی المهندس، با بانگ رسای توحیدی الله اکبر – خامنه‌ای رهبر و فریاد کوبنده مرگ بر آمریکا و انگلیس اعلام می‌نماییم:
۱- ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های مَنیع نهضت الهی امام راحل عظیم‌الشان(قدس الله نفسه الزکیه) و تجدید عهد و بیعت با مقتدای عظیم‌الشان امت اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)،ایمان و غیرت دینی، انقلابی‌گری، ولایتمداری، مقاومت، حفظ وحدت و انسجام ملی و تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق عملی مفاد بیانیه گرانسنگ گام دوم انقلاب اسلامی را موجب تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی و عزّت و کرامت روزافزون ایران اسلامی می‌دانیم.
۲- عزم جدّی برای انتقام سخت شهادت سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی ‌المهندس و یاران همرزم‌شان از شیطان بزرگ آمریکای تروریست را مطالبه همگان دانسته و با آمادگی کامل برای هر نوع مقاومت و جانفشانی در این طریق الهی و هشدار قاطع به جنایت پیشگان آمریکایی ـ صهیونیستی، اعلام می‌نماییم تا اخراج کامل اشغالگران مفسده‌ برانگیز آمریکایی از منطقه غرب آسیا و محو رژیم جعلی کودک کش از پای نخواهیم نشست.
۳- نقض عهد پی در پی و خروج یک‌جانبه و مستکبرانه از معاهدات بین‌المللی از جمله توافقنامه برجام، گواه مستدل و منطقی بر چرایی بی‌اعتمادی مطلق به آمریکای جهان‌خوار و هم‌پیمانان اروپایی آن بوده و اقدام ننگین رئیس جمهور پست و حقیر ایالات متحده در ترور ناجوانمردانه سرداران بزرگ جبهه مقاومت را اثبات‌کننده تروریست دولتی بودن هیات حاکمه‌ ام‌الفساد قرن، آمریکا دانسته، هر نوع زمزمه شوم و ذلت‌بار مذاکره با مصداق اتمّ استکبار، قاتل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دشمن شماره یک بشریت و دلبستن به بیگانگان را شدیدا محکوم می‌نمائیم.
۴- توطئه احمقانه و خبیثانه آمریکایی ـ صهیونیستی موسوم به «معامله ننگین قرن» که به توفیق الهی و مقاومت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از هم اکنون به زباله دان تاریخ سپرده خواهد شد و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)؛ قبل از مرگ ترامپ خواهد مُرد را محکوم و تداوم حمایت همه‌جانبه از جبهه با صلابت مقاومت اسلامی، خاصه مردم ستمدیده و شجاع فلسطین و آرمان قدس شریف تا محو کامل رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را خواهانیم.
۵- برگزاری انتخابات پرشور را مظهر عظمت و پشتوانه امنیت ملّی و مصداق عینیِ جمهوریت نظام مقدس اسلامی دانسته، تمامی هم‌میهنان بصیر و دشمن‌شناس واجد شرایط رای را به هوشیاری در برابر سیاه‌نمایی امپراتوری رسانه‌ای نظام سلطه و شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح با ویژگی تدیّن، انقلابی گری، ولایتمداری، تفکر بسیجی و جهادی، ضدفساد و خادم صدیق مردم و نظام دینی بودن از بین نامزدها را با هدف عمل به وظیفه شرعی، انقلابی و ملّی در مقطع حساس کنونی، و تشکیل مجلس قوی لازمه تقویت مولفه‌های قدرت نظام اسلامی، حل اساسی مشکلات و عبور عزتمندانه از این پیچ تاریخی دعوت می‌نماییم.
۶- هوشیاری همگان در برابر نفوذ نااهلان در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری، همت جهادی و اهتمام جدی مسئولین برای پاسخگویی صادقانه و عملی به مطالبات به حق مردم به‌ویژه در زمینه اشتغال، ازدواج جوانان، معیشت، مبارزه با تورم و گرانی افسارگریخته، تحقق عینی اقتصاد مقاومتی با رونق تولید، ایستادگی و مقاومت شجاعانه در برابر نظام سلطه و پرهیز مطلق مقامات کشوری به ویژه دولتمردان از هر نوع حاشیه‌سازی را مصرانه خواهانیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته