معاون نیروی قدس: همه مسلمانان باید علیه امریکا و اسرائیل به پا خیزند

سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، سردار محمدرضا فلاح‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر دیروز در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک شهید بروجردی تهران برگزار شد، اظهار داشت: اولین نشانه مسلمانی اقرار به شهادتین است و مسلمانان از مذاهب مختلف، اشتراکات زیادی با هم دارند و به دلیل همین اشتراکات است که همه مسلمانان در یک صف واحد باید علیه امریکا و اسرائیل به پا خیزند؛ هرچند حکام جور منطقه نمی‌گذارند همه توان مسلمانان علیه اسرائیل به کار گرفته شود.
وی افزود: اگر جهاد نبود چیزی از اسلام باقی نمی‌ماند و اگر امام حسین (ع) قیام نمی‌کرد چیزی از دین باقی نمی‌ماند.
شهید پاشاپور وظیفه خود را شناخت و عمل کرد
سردار فلاح‌زاده با تأکید بر اینکه با دشمن دین خدا بایستی مبارزه کرد و این وظیفه مسلمانان است، گفت: یکی از افرادی که این وظیفه را شناخت و به آن عمل کرد، حاج اصغر ذاکر (پاشاپور) است. سردار فلاح‌زاده با اشاره به فجایع و جنایات داعش در عراق و سوریه اظهار داشت: دشمنی به نام داعش که دست‌پرورده امریکاست در سوریه و عراق پنج استان عراق را درگیر کرد و در سوریه هم با تصرف استان‌های زیادی تا نزدیکی دمشق هم پیشروی کرد و حتی آرامگاه عمار یاسر و اویس قرن را تخریب کرد. معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس اظهار داشت: دشمن در منطقه عراق، ایزدی‌ها را سر برید و زنان آن‌ها را به کنیزی برد. دشمن در حلب فجایع سختی به بار آورد که یکی از آن‌ها محاصره نبل و الزهرا بود و مرتباً بالای سر زن و کودک و سالمندان آتش خمپاره و کپسول‌های گاز پر از تی‌ان‌تی فرو ریخت.


وی گفت: دشمن به شهر‌های مبعوجه و اقارب حمله کرد و مرد‌های این شهر‌ها را کشت و زن‌های آن‌ها را به اسارت برد. در هجوم به یکی از پایگاه‌ها سر ۲۷ نفر را برید، در حمله به تدمر ۶۰ نفر از مردم سنی مذهب را در بنای باستانی پالمیرا با قمه گردن زد. سردار فلاح‌زاده با اشاره به سوابق حضور شهید پاشاپور در سوریه تصریح کرد: حاج اصغر از اول نبرد سوریه وارد این کشور شد و یگانی به نام قمر بنی‌هاشم (ع) را تأسیس کرد و با نیرو‌های بومی حما و لاذقیه حدود ۳۵ روستا را از دشمن تکفیری پس گرفت.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس گفت: در نبرد دفاعی اول سال ۹۵ حماسه آفرید و در سال ۹۶ که دشمن می‌خواست خود را به مرز‌های لبنان برساند، یگان اصغر وارد عمل شد و با هجوم به دشمن حماسه‌ها خلق کرد. او پس از آن به جنگ داعش آمد و از ۲ اردیبهشت ۹۶ تا ۲۰ آذر ۹۶ یکسره به داعش با یگان قمر بنی‌هاشم هجوم برد و حماسه‌ها آفرید.
ماجرای جمله معروف حاج قاسم به حاج اصغر
وی با اشاره به انتشار فیلمی از گفت‌وگوی شهید پاشاپور و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: روستای «مکان» که حاج اصغر به آنجا هجوم برد، همان جایی است که حاج قاسم آنجا به حاج اصغر می‌گوید «من را به خاطر دو تا گلوله می‌ترسونی»، پس از تصرف روستای مکان هجوم را تا بوکمال پیش بردند.
سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه در عملیات والفجر ۹ در سوریه کسی که اولین نیرو‌های او به مرز اردن رسیدند، همین یگان تحت امر حاج اصغر ذاکر بود، گفت: در عملیات‌های اخیر مثل آزادسازی مورک و خان شیخون یکی از فرماندهانی که نقش‌آفرینی کرد، حاج اصغر ذاکر بود.
تا نابودی قلدران و زورگویان عالم دست از مبارزه و جهاد نخواهیم کشید
معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس افزود: زیتان محلی بود که یگان حاج اصغر باید عمل می‌کرد، زیتان را تصرف کردند و دشمن قلع و قمع شد؛ پس از آن حاج اصغر خودش برای عملیات تثبیت رفت تا گام بعدی به سمت برمه و برقوم را بردارند که آنجا محاصره می‌شوند و اصغر آنجا آسمانی شد و به آرزوی دیرینه‌اش رسید. وی در پایان گفت: به همه قلدران و زورگویان اعلام می‌کنیم ما وارث تمامی مظلومان تاریخ هستیم و این راه را ادامه خواهیم داد و تا نابودی‌تان دست از جهاد و مبارزه نخواهیم کشید و افتخارمان این است که لباس‌مان کفن خونین‌مان باشد.