کدخدایی خبر داد تایید کامل صحت مرحله اول انتخابات مجلس یازدهم

سخنگوی شورای نگهبان از تایید صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه باقی‌مانده و اتمام بررسی صحت مرحله نخست انتخابات مجلس خبر داد.
عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با صداوسیما، این حوزه‌های انتخابیه را شامل بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر؛ نور و محمودآباد؛ جهرم و خفر و صومعه سرا برشمرد و افزود: ما نتیجه این چهار حوزه را به علت گزارش‌ها و شکایت‌هایی که دریافت شده بود اعلام نکرده بودیم و ناچار شدیم که بازرسانی را به هر یک از این حوزه‌ها اعزام کنیم. وی گفت: در برخی از این حوزه‌ها حتی بازرسان، یکبار گزارش‌شان را ارائه دادند و لازم بود که دوباره بازرسان دیگری را اعزام کنیم که این کار در هفته گذشته انجام شد و بازرسان گزارش‌شان را ارائه دادند که در نهایت صحت برگزاری انتخابات در این حوزه‌های باقی‌مانده به تایید رسید. کدخدایی افزود: با اعلام صحت انتخابات در این چهار حوزه انتخابیه، نتایج کلی انتخابات در همه حوزه‌ها اعلام شد و دیگر حوزه‌ای باقی نمانده است، مگر حوزه‌های انتخابیه مربوط به مرحله دوم انتخابات که گزارش آن را بعدا به مردم اعلام خواهیم کرد. سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق توافق با وزارت کشور فعلا مقرر شده است که مرحله دوم از یازدهمین دوره انتخابات مجلس، شهریور برگزار شود، مگر اینکه وضع مهار بیماری کرونا به گونه‌ای باشد که تصمیم جدیدی بخواهیم در این باره بگیریم.
سایر اخبار این روزنامه
آیا سریال «ن.خ» توانسته انتظارات را برآورده کند؟ حرکت سطحی موفق در برهوت سریال‌های خوب ژوبین صفاری جوجه‌کُشی در سردرگمی تئوریک «ابتکار» تازه‌ترین گزارش سازمان ملل درمورد کره‌شمالی را بررسی می‌کند پکن ناجی تحریم‌های پیونگ یانگ «ابتکار» از چالش‌های قواعد وزارت بهداشت برای بازگشایی مشاغل گوناگون گزارش می‌دهد تکلیف ۲۵ درصد متواریان مالیاتی را مشخص کنید تنگنا‌های مالیاتی دولت در سال سخت کرونایی «ابتکار» تاثیر شرایط ناشی از شیوع کووید19 بر سرنوشت انتخابات‌های آتی را بررسی می کند واکنش‌ها به کشتار فله‌ای جوجه‌ها بررسی شد جامعه شناسی جوجه کُشی! رئیس‌جمهوری: همچنان به شعار «در خانه بمانیم» متعهد باشیم کدخدایی خبر داد تایید کامل صحت مرحله اول انتخابات مجلس یازدهم مرکز پژوهش‌های مجلس: وزارت راه و شهرسازی بازار استیجاری مسکن را ساماندهی کند در‏پی حواشی گم شدن ارزهای دولتی صورت گرفت پاسخ عادل آذر به واکنش‌ها درباره گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ جهان پس از کووید 19 چگونه خواهد بود؟ کرونا و خطر رشد پوپولیسم در اروپا