تشکر فرمانده کل ارتش از سران قوا و مسئولان کشوری و لشکری و مردم

فرمانده کل ارتش با صدور پیامی از ابراز محبت روسای قوای سه‌گانه و مسئولان کشوری و لشکری و مردم به مناسبت روز ارتش تشکر کرد.
به گزارش«ابتکار»، متن پیام امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم. مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللهَ عَزَّ وَ جَلَّ. بدینوسیله به نمایندگی از همه همرزمانم و خانواده محترم ایشان، از روسای محترم قوای مجریه، مقننه و قضائیه و مسئولان بزرگوار کشوری و لشکری، ملت شریف ایران، خانواده محترم شهدا و ایثارگران که به صورت حضوری، صدور پیام‌، تماس تلفنی و انتشار یادداشت‌ در رسانه‌ها به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی  قهرمان، مجموعه ارتش را مورد لطف و محبت قرار دادند، سپاسگزارم.
همچنین از تلاش هنرمندانه رسانه‌های محترم جمعی اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات، فضای مجازی به‌ویژه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در بازتاب جلوه‌هایی از اقتدار، توانمندی و حماسه همدلی و «کمک‌های مومنانه» ارتش انقلابی صمیمانه قدردانی می‌نمایم.
ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که از سوی فرمانده معظم کل قوا، به «شجره و کلمه طیبه» مزین شده است و بنا بر ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، نه برای جنگ، که برای دفاع از اسلام، نظام، ایران و ایرانی در عرصه‌های گوناگون همواره آماده و در صف مقدم خدمت است. چنان که در پیام‌های محبت‌آمیز هم اشاره شده؛ ارتش، «پاسدار جان ایران» و «از جلوه‌های افتخار و عظمت ملت ایران و ثبات‌بخش امنیت و اقتدار» است و به واقع خود را «تشکیلاتی برای خدمت به مردم» می‌داند. ارتش برای تحقق این صفات، خود را محدود به صحنه جنگ سخت نمی‌داند و در هر عرصه‌ای که بتواند، از جنگ نرم گرفته تا مقابله با محرومیت و از بلایای طبیعی گرفته تا سلامت جامعه، خالصانه و مخلصانه حاضر به حضور در صحنه و جانفشانی در راه دین و ملت شریف ایران است و وظیفه سربازی خود را به نحو شایسته به انجام می‌رساند.
امیدوارم تحت توجهات حضرت حق و امام عصر، حضرت صاحب‌الزمان(عج)، ذیل سایه هدایت داهیانه رهبر فرهیخته انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، با حمایت و همراهی قوای سه‌گانه و تمامی مسئولان خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار لطف همیشگی مردم شریف ایران، چه به عنوان «مدافعان وطن» و چه به عنوان «یاوران سلامت»، شعار «ارتش فدای ملت» را متجلی سازیم و به مصداق آیه شریفه «کَاَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ»، همچون همرزمان شهیدمان، نزد خداوند متعال و ملت ایران آبرومند و محبوب باشیم و نمود دیگری از اقتدار، ایستادگی و فداکاری جمعی را در پرتو آیه شریفه «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ اَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» ارائه دهیم و پیروزمندانه، ظفر در برابر این دشمن نادیدنی را جشن بگیریم؛ ان‌شاءالله. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته».
سایر اخبار این روزنامه
چرا تکرار اخبار در زمان طولانی، افکار عمومی را بی‌تفاوت می‌کند؟ نمی‌شنوم، پس خوبم! علیرضا صدقی زیست اجتماعی در ایرانِ پساکرونا آیا بحران فعلی می‌تواند منجر به نزدیک شدن اروپا و آمریکا شود؟ وضعیت خاکستری در وحدت فراآتلانتیکی «ابتکار» وضعیت معاملات خودرو در روزهای کرونایی را بررسی کرد التهاب کارتکس فروشی در بازار به کما رفته خودرو تحلیل کارشناسان از عاملی مهم جهت کاهش اجاره‌بها کرونا فتیله بازار اجاره را خاموش می‌کند؟ دلایل عدم موفقیت شورای ائتلاف‌ اصولگرایی در جلوگیری از سهم‌خواهی یازدهمی‌ها بررسی شد در حالی که ستاد ملی کرونا محدودیت‌‌ها را لغو می‌کند، وزارت بهداشت از رشد بیماران خبر داده است رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد‏ پاسخ ظریف به ترامپ در امور کشور من مداخله نکن! تشکر فرمانده کل ارتش از سران قوا و مسئولان کشوری و لشکری و مردم با ارسال نامه به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید شد کرونا؛ تعمیق گسست فراآتلانتیکی