ترامپ مهاجرت به آمریکا را تعلیق کرد

رئیس‌ ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که طی فرمانی‏ مهاجرت به این کشور را به طور موقت به حالت تعلیق درمی‌آورد. به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که طی فرمانی‏ مهاجرت به این کشور را به طور موقت به حالت تعلیق درمی‌آورد.
وی تاکید کرد که این تصمیم در چارچوب تدابیر مقابله به ویروس کرونا اتخاذ شده است. ترامپ گفت که این فرمان اجرایی را به زودی امضا می‌کند. رئیس‌ ایالات متحده آمریکا در‏این‌باره در پیامی توئیتری نوشت: «از آنجا که در جنگ با دشمن نامرئی هستیم و همچنین با هدف حفظ فرصت‌های شغلی برای شهروندان عزیز آمریکایی‏ من سند دستور اجرایی را امضاء خواهم کرد که بر اساس آن مهاجرت به آمریکا به طور موقت متوقف خواهد شد».
سایر اخبار این روزنامه
آیا شیوع یک بیماری همه‌گیر کمکی به محیط‌زیست جهان کرده است؟ کرونا؛ دشمن انسان، دوست زمین! کورش الماسی دو‏راهی کارآمدی و ناکارآمدی «ابتکار» از سیاست‌ورزی مدعیان کسب صندلی ریاست مجلس برای انتخابات آینده گزارش می‌دهد «ابتکار» بحران در بازار جهانی نفت را بررسی می‌کند آوریل سیاه نفت «ابتکار» از آثار افزایش ثابل توجه کدهای سهامداری در بازار سرمایه گزارش می‌دهد تیغ دولبه بورس امنیت شغلی مهم‌ترین دغدغه نیروی کار است تشکیل جلسه بازنگری دستمزد کارگران سی‌ان‌ان گزارش داد اخبار ضد و نقیض از وخامت حال رهبر کره‌شمالی برگزاری سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا نیمه دوم سال به تعویق افتاد معاون اول رئیس‌جمهوری: تحریم‌ها موجب شده ایران آمادگی لازم را در شرایط کنونی سقوط قیمت نفت داشته باشد ترامپ مهاجرت به آمریکا را تعلیق کرد خطر شکست فاصله‌گذاری اجتماعی در مترو و اتوبوس سازمان جهانی بهداشت: کرونا به احتمال زیاد منشا حیوانی دارد در تماس‌های جداگانه رئیس‌جمهوری با تولیت آستان قدس، رئیس‌جمهوری روسیه و نخست‌وزیر اسپانیا مطرح شد