اقدام دسته جمعی استقلال علیه مدیرعامل

بازیکنان استقلال با انتشار یک نامه جمعی وزیر ورزش را به انتخابهای غلط مدیریتی متهم کرده و او را مسئول وضعیت این روزهای استقلال دانستند.
به گزارش «ورزش سه»، احمد سعادتمند از ۲۵ روز قبل که مدیرعاملی باشگاه استقلال را بر عهده گرفت، وعده داد مشکلات مالی بازیکنان را هرچه زودتر برطرف کرده و در سریع‌ترین زمان به شکایت خارجی‌ها رسیدگی می‌کند، اما در فاصله کمتر از یک ماه از حضور او در راس مدیریت آبی‌ها، او از سوی بازیکنان مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. عدم تحقق پرداخت مطالبات بازیکنان استقلال در روز سی و یکم فروردین‌ماه ۹۹، پیدا نکردن اسپانسر برای تیم و مهم‌تر ارائه مدرک جعلی به دیاباته و میلیچ برای پرداخت مطالبات‌شان، موجب شد تا سعادتمند بیشتر از همیشه مورد هجمه قرار بگیرد و حتی با انتقاد پیشکسوتان مواجه شود.
سعادتمند که با وجود جلسه چند روز قبل با وریا غفوری، روزبه چشمی و حسین حسینی، تا به امروز روی خوشی از بازیکنان استقلال ندیده و همواره با گلایه‌های آنها مواجه شده، امروز مورد شورش جمعی آبی پوشان قرار گرفت.
بازیکنان استقلال که از عملکرد سعادتمند گلایه‌مند هستند، امشب با انتشار یک استوری مشترک که متن آن را در زیر می‌خوانید، به مدیرعامل این باشگاه حمله کردند و البته مقصر این روزهای خود را مسعود سلطانی‌فر دانستند و به نوعی هم‌صدا با هواداران‌شان که در ماه‌های اخیر از وزیر ورزش و جوانان گلایه داشتند، شدند:


جناب آقای سلطانی‌فر؛
باشگاه استقلال با ضعف ‌مدیریت حق میلیون‌ها طرفدارش را زیر پا گذاشته‌ و با انتخاب‌های غلط هواداران را از بالیدن به این میراث بزرگ محروم کرده است.  باشگاهی که هنر مدیرانش وعده‌های توخالی است و فتح الفتوحش وعده پرداخت ۱۰ درصدی! باشگاهی که مدیرانش را باید بر اساس بی‌کفایتی و عوام‌فریبی سنجید، نه کیفیت مدیریت و انتخاب‌ها و تصمیم‌هایشان، باشگاهی که همه ما را حسرت به دل گذاشته که چرا یک مدیر توانمند را به خود نمی‌بیند و متاسفانه این روزها شاهدیم که شأن و بزرگی این باشگاه برای انجام تعهداتش تا چه حد زیر سوال رفته و چه افراد سخیف و نازلی مدعی کمک و حمایت شده‌اند!
ما به احترام هواداران و آقای فرهاد مجیدی به‌رغم بی‌اعتنایی باشگاه نسبت به تعهداتش در روزهای گذشته در تمرینات شرکت کردیم اما به نظر می‌رسد که جز بازی‌های خبری و روش‌هایی مثل قرار دادن پیشکسوتان مقابل مربیان و بازیکنان هیچ تغییری رخ نداده و مجبور هستیم اینگونه صدای خود را به گوش هواداران و سمع و نظر شما برسانیم و همچنین جهت نشان دادن اعتراض خود طور دیگری اقدام کنیم.  ما اعضای تیم استقلال این بار جنابعالی را به عنوان رئیس مجمع و متولی این باشگاه مورد خطاب قرار دادیم و معتقدیم مسؤولیت اصلی این روزهای استقلال برعهده شماست.