از طریق ارتباط تصویری برگزار شد نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب اسلامی

در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، نشست تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق ارتباط تصویری برگزار شد.
در این نشست، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی از طریق ارتباط تصویری به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند و سپس رهبر انقلاب اسلامی سخنرانی کردند. شرح گفته‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی فردا در روزنامه منتشر خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
بی‌خوابی می‌تواند احتمال افسردگی افراد مسن را افزایش دهد علیرضا صدقی سیاست‌ورزی در کریدور مردم هنر در دوران بعد از کووید- 19 چه تغییراتی خواهد داشت؟ هنر پساکرونایی پروتکل بهداشتی لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد الگوبرداری لیگ خلیج فارس از بوندسلیگا و کی‌لیگ پس از ماهها بنبست سیاسی، اشرف غنی و عبدالله به توافق رسیدند تقسیم قدرت در کابل چرا آمار بیماران کرونا افزایش اما تعداد جان‌باختگان کاهش یافته است؟ تا 1400 با کرونا رئیس آینده بهارستان چگونه و با چه شیوه‌ و راهکاری مجلس را اداره خواهد کرد؟ راه و رسم ریاست از طریق ارتباط تصویری برگزار شد نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب اسلامی مرگ مشکوک یک دیپلمات جسد سفیر چین در اسرائیل پیدا شد تداوم حیات تجارت سنتی پس از غلبه کرونا و اینترنت درآمد پایدار شهرداریها واکسنی برای زندگی بهتر در عصر کر وناها داود خاضعی نسب* در چند دهه اخیر توسعه پایدار به عنوان مفهومی