سرنوشت نامعلوم فریبرز دعوت سلطانی و مشاوره با  جانسون!

مصطفوی-تیزرهای تلویزیونی خیرخواهانه، در میان ده‌ها تیزر تبلیغاتی محصولات مختلف در تلویزیون، پخش می‌شود که هدفشان تشویق به فعالیت‌های خیریه و انجام کارهای نیک است. پخش این تیزرها اتفاق جدیدی در تلویزیون نیست و معمولا به ویژه در ماه رمضان بیشتر شاهد پخش آن‌ها هستیم، اما آن جایی جدید به حساب می‌آید که  چهره‌هایی مانند مهدی سلطانی در آن ها دیده می شوند. تیرزی که فرهنگ اهدای عضو را تبلیغ می‌کند و مهدی سلطانی رفتار و شکل و شمایلی شبیه حاج‌علی تهرانی در سریال پدر دارد. پدر را که یادتان هست؟ سریالی که مهدی سلطانی در آن، پسرش را از دست داده است. تیزرهای تلویزیونی معمولا به این شکل است که بازیگر مطرحی در آن ها بازی نمی کند. اما این بار حضور یک بازیگر در یک فیلم کوتاه خیرخواهانه مورد توجه قرار گرفته است. در صفحه 6 گزارشی درباره این موضوع نوشته ایم.
* ظاهر ماجرا این است که فریبرز به سرنوشت نقی و نوری دچار شده است. دیروز همزمان با خبر ادامه پخش سریال «زیرخاکی» پس از شب‌های قدر، جلیل سامان کارگردان این مجموعه در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و از ناتمام ماندن تصویربرداری فصل دوم سریال به علت شیوع کرونا و ادامه تصویربرداری آن در زمانی نامشخص خبر داد تا این مجموعه هم به جمع آن دسته از سریال‌های تلویزیون که تحت تاثیر ویروس کرونا نیمه‌تمام باقی مانده‌اند، اضافه شود. این چهارمین سریال تلویزیونی و اتفاقا پربیننده است که مخاطب را شوکه می کند و نصفه و نیمه تمام می شود و نکته عجیب اش آن جاست که در ابتدای پخش این سریال‌ها، هیچ اشاره‌ای به ناتمام بودن تصویربرداری سریال‌ها نمی‌شود و حتی خبر توقف تصویربرداری آن‌ها تکذیب هم می‌شود! آیا این استراتژی خوبی است؟ در این شرایط کرونایی صدا و سیما باید چکار کند؟ گزارش صفحه 6 ر ا بخوانید.
* ایران در حال ارسال محموله‌های بنزین به ونزوئلا برای کمک به تامین سوخت این کشور است. در ازای این محموله ها، ایران از ونزوئلا طلا دریافت کرده است. طبق گزارش رسانه‌های خارجی، آمریکا برای ممانعت از ارسال سوخت ایران به ونزوئلا، چند ناو جنگی به منطقه کارائیب فرستاده است. این در حالی است که هم ایران و هم ونزوئلا تحت تحریم های آمریکا هستند و ظاهرا این همکاری باعث دسترسی ایران به منابع مالی تازه می‌شود و به ونزوئلا این امکان را می‌دهد که عرضه محصولات پتروشیمی آن به طور کامل قطع نشود. تلاش آمریکا برای ممانعت از رسیدن این محموله به مقصد خود، در فضای مجازی بازتاب و واکنش های زیادی داشته است. مثلا یکی از کاربران نوشته است، آمریکایی ها از انگلیسی ها درس بگیرند. همان طور که آن ها کشتی ایرانی را در جبل الطارق گرفتند و ایران هم در پاسخ کشتی انگلیس را گرفت و انگلیسی ها  به خواهش کردن افتادند، آن ها هم به چنین وضعی دچار می شوند! برخی از واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی را در صفحه 12 نوشته ایم.