سازمان انرژی اتمی: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است

سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به رشته توئیت وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده آمریکا اعلام کرد: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است...
به گزارش ایسنا، در پاسخ توئیتر سازمان انرژی اتمی ایران خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا‫ آمده است:
تلاش مذبوحانه تصمیم‌سازان کاخ سفید مبنی بر قرار دادن نام دو تن از دانشمندان صنعت هسته‌ای کشور در فهرست تحریم‌های جدید دولت ایالات متحده آمریکا بیانگر تداوم رویکرد خصمانه آن دولت در مواجهه نابخردانه با مجاهدان سرافراز مسیر اعتلا و عزت روزافزون ایران اسلامی است.
اقداماتی از این دست خللی در عزم و اراده جوانان برومند این مرز و بوم در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس اسلامی ایجاد نخواهد کرد.


ما از این فرصت استفاده کرده و بار دیگر به بدخواهان ایران اسلامی اعلام می‌کنیم که تنها ثمره رویارویی‌های مغایر با اصول و موازین حقوق بین الملل با ملت ایران، تقویت روحیه تلاشگران و محققان ایرانی و تضعیف جایگاه و منزلت دشمنان ایران زمین در عرصه جهانی است.
خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در راه است...
سایر اخبار این روزنامه
آیا روحانی در یک سال باقی مانده از عمر خود با رقبای گذشته خود در قوه مقننه و قضائیه وارد چالش و رویارویی خواهد شد؟ محمدعلی وکیلی راه طی شده اصلاح‌طلبی «ابتکار» دلیل تاثیرپذیری اقتصاد از سیاست را بررسی کرد آفت سیاست‌زدگی در اقتصاد ایران اعضای هیئت رئیسه مجلس یازدهم مشخص شدند قالیباف بالاخره بر صندلی ریاست یک قوه رسانه‌ها چگونه با انتخاب کلمات و اصطلاحات می‌توانند در تغییر فرهنگ جامعه موثر باشند؟ سازمان انرژی اتمی: خبرهای خوشی از صنعت هسته‌ای ایران در راه است صبوری، اعتماد و عقلانیت الزامات ورود به بازار سرمایه است بورس، آخرین برگ برنده اقتصاد ایران ضعف‌های اطفای حریق در جنگل‌ها و مراتع چهار استان جنوبی کشور بررسی شد سوختن «زاگرس» در آتش کمبود امکانات حسن روحانی: مردم پروتکل‌های بهداشتی را کامل و دقیق رعایت کنند دستورات رئیس‌جمهوری درباره مشکل آب غیزانیه و سال تحصیلی آینده رئیس جمهوری آمریکا فرمان اجرایی محدودیت رسانه‌های اجتماعی را امضا کرد جدال ترامپ با توئیتر تاجرنیا:‫ مجلس جدید شرایط ارتباط با دنیای بیرون را فراهم کند