بیرانوند: تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم




گروه ورزش/ خیابان شیخ بهایی تهران که باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال را با اختلاف نه چندان زیاد در خود جای داده، دیروز میزبان تعدادی از بازیکنان پرسپولیس بود. گفته می‌شد که کمال کامیابی‌نیا‌هافبک این تیم برای پیگیری مشکلات مالی به دیدار مدیران باشگاه رفته اما گویا او برای انجام امور شخصی در ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور یافته بود. علیرضا بیرانوند هم که در فدراسیون فوتبال حضور یافته بود، وقتی در لحظه ورود به فدراسیون فوتبال با سؤال خبرنگاران پرتعداد مواجه شد  به آنها گفت که آمده برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کند!


دروازه بان ملی‌پوش سرخ‌ها بعد از آن در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه آیا قرار است راهی بلژیک شود یا خیر، پاسخ داد: «یک قراردادی بین باشگاه بلژیکی و پرسپولیس امضا شده و من هم تا جایی که بتوانم، در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهم کرد. اگر قرار باشد بروم، فکر می‌کنم این اتفاق تا پایان هفته رخ دهد. اگر به بلژیک بروم، فقط برای تست‌های پزشکی این کار را انجام می‌دهم چون تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم.» بیرانوند درخصوص اینکه پرسپولیس در خلأ او باید چه کاری انجام دهد، عنوان کرد: «من دیگر این مسائل را نمی‌دانم. این تصمیم را باشگاه می‌گیرد، چون توافق بین دو باشگاه انجام شده است.»
او درخصوص اینکه آیا علاقه‌ دارد در این 9 بازی در پرسپولیس بماند، چنین پاسخ داد: «اگر قرار بود بروم همان نیم فصل می‌رفتم، به هر حال با وضعیت کرونا بازی‌ها به تعویق افتاده و امیدوارم هر دو باشگاه تصمیم مناسبی بگیرند. البته در بلژیک آنها فینال جام حذفی در پیش دارند و این بازی خیلی برایشان مهم است. اگر کرونا نبود، شاید الان بازی‌های ما تمام می‌شد و من هم در بلژیک حضور داشتم.»
بیرانوند درخصوص اینکه ناراحت به نظر می‌رسد هم چنین واکنشی داشت: «ناراحتی من به خاطر یک چیز دیگر است. آقای رسول‌پناه خودش می‌داند چرا ناراحت هستم.» گفتنی است بیرانوند در حالی باید به بلژیک سفر کند تا پس از انجام تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ در تمرینات این تیم شرکت کند که به دنبال این است تا پیش از ترک تهران از نظر مالی قرارداد خود را با پرسپولیسی‌ها تسویه کند. به گزارش ایسنا، بیرانوند از باشگاه خواسته تا علاوه بر پرداخت اصل قراردادش، مطالبات او در بندهای آپشن قرارداد را نیز بپردازند. این در حالی است که خبر رسیده اگر بیرانوند زودتر از موعد باشگاه را ترک کند، برخی از آپشن‌های قرارداد نظیر قهرمانی در لیگ به او تعلق نمی‌گیرد و همین امر باعث اختلاف میان دو طرف شده است. در حال حاضر علیرضا بیرانوند ۵۵۰ میلیون تومان از اصل قرارداد خود را طلبکار است که باید به زودی به او پرداخت شود.
رادوشوویچ: بعد از 4 سال شانس به من رو کرده است
بوژیدار رادوشوویچ که دیروز به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه داوود فنایی مربی دروازه‌بان‌های این تیم اعلام کرده فصل آینده او گلر اول این تیم خواهد بود، چنین واکنشی داشت:«زمان زیادی منتظر این موضوع بودم و خوشحالم که مربی گلرهای تیم من را انتخاب کرده است. مهم‌ترین مسأله در فوتبال این است که مربی شما را قبول داشته باشد. قطعاً آن 4 سالی که انتظار کشیدم، خودش گویای این موضوع است. خیلی خوشحالم که قرار است دروازه‌بان اول پرسپولیس باشم و این شانس به من رو کرده است.» دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت:«وقتی به ایران آمدم فکر نمی‌کردم مدت زیادی در اینجا بمانم ولی در سال‌های اخیر اتفاقاتی افتاد که من را خوشحال کرد. خانواده من هم از این موضوع خوشحال هستند و من از بودن در کشور شما لذت می‌برم. هواداران پرسپولیس من را متقاعد کردند که در این تیم بمانم و دوست دارم کارم را با این تیم ادامه بدهم. همه بازیکنان آماده مسابقات هستند و امیدوارم بتوانیم مسابقات را ادامه بدهیم و قهرمان شویم.»