شورای نگهبان: ورود نمی‌کنیم

ماجرای اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران از آن دست ماجراهایی است که حواشی زیادی را در مجلس یازدهم رقم زد و همچنان اعتبارنامه آن تعیین تکلیف نشده است. هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در گزارشی از چند و چون آن نوشت. به گزارش خبرآنلاین، این عضو شورای نگهبان نوشت: در جلسه صبح، قبل از ورود به دستور مباحثی در خصوص اعتبارنامه برخی نمایندگان مطرح شد. اعضای شورا تاکید داشتند که از آنجا که شعبه رسیدگی‌کننده به اعتبارنامه منتخب، موظف است عدم رسیدگی شورای نگهبان به موضوع مورد اعتراض یا حادث‌شدن آن بعد از اعلام صحت انتخابات را احراز کند، لذا در پاسخ به استعلام مجلس صرفاً این مسئله اعلام شود که آیا موارد ارسالی مجلس
هنگام بررسی صلاحیت آنها در شورا مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفته است یا خیر؟ و تصمیم در خصوص رد یا تایید اعتبارنامه صرفاً بر عهده نمایندگان است و شورا هیچ ورودی به موضوع نخواهد داشت.
> جلسه بررسی اعتبارنامه تاجگردون تمدید شد
همچنین فارس نوشت: شعبه دوازدهم مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر روزدوشبه جلسه‌ای به منظور بررسی پرونده و اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در مجلس یازدهم شورای اسلامی برگزار کرد. در این جلسه، اعضای شعبه 12 و معترضان به اعتبارنامه تاجگردون حضور دارند.