شمار جانباختگان کرونا در ایران 3 رقمی شد

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۴۷۲ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، لاری گفت: از 24 تا ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۷۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۶۴ مورد بستری شدند. وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۸۷ هزار و ۴۲۷ نفر رسید.
وی ادامه داد: متاسفانه در ساعات گذشته، ۱۰۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۸ هزار و ۸۳۷ نفر رسید. لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۱۴۸ هزار و ۶۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. به گفته لاری، ۲۷۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. وی افزود: تا کنون یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۷۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. لاری همچنین گفت: استان‌های آذربایجان غربی، هرمزگان، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان و بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه سه رقمی شدن آمار فوتی‌های این بیماری دردناک است، افزود: این ویروس پیش‌بینی ناپذیر و چموش است و هر لحظه ممکن است غافل‌گیرمان کرده و از گوشه‌های زمین گل بخوریم. بنابراین مقابله با آن عزمی همگانی می‌طلبد و در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از سفرهای غیرضرور بسیار جدی است و امیدواریم به دنبال این اقدامات، در روزهای آتی شاهد کاهش آمار ابتلا و فوت ناشی از این بیماری در کشور باشیم.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» از ابهامات استفاده از هتل‌‌های کپسولی در صنعت گردشگری ایران گزارش می‫دهد ژوبین صفاری پذیرش خطا، گام نخست اصلاح چرا اصولگرایان در جست‌وجو تایید حرف‌ها و افکارشان، روی هر چهره‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنند؟ «ابتکار» تاثیر اقدامات دستوری دولت برای کنترل قیمت در بازارهای اقتصادی را بررسی کرد شمار جانباختگان کرونا در ایران 3 رقمی شد کره‌جنوبی بر 53 سال همکاری و مراوده با ایران چوب حراج می‌زند؟ دیوار واشنگتن در مسیر تهران- سئول زیر پوست بازار آرام خودرو چه می‌گذرد؟ آرامش همراه با طوفان محمدعلی کشاورز، ستاره دوست‌داشتنی نقش‌های خاکستری به یاد ماندنی درگذشت پرواز چهارم از آن پنج تن رئیس جمهوری در جلسه ستاد اقتصادی دولت: کوتاهی در برابر افزایش قیمت‌ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست انکارها و تکذیب‌های اکبری طبری در دادگاه ادامه دارد از ابهام در مدرک تحصیلی تا رشوه‌های نجومی فرهنگ مراجعه به وکیل: حلقه گمشده خدمات حقوقی سال جدید تحصیلی و شبکه آموزش و سامانه شاد