مراجعه روزانه 900 بیمار مشکوک به کرونا در مشهد

دبیر قرارگاه مرکزی دانشگاهی مبارزه با کرونا و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از اوج گرفتن دوباره کرونا در مشهد گفت و اعلام کرد که «طی روزهای گذشته، روزانه حدود 400 بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان های مشهد مراجعه کرده اند.» به گزارش «خراسان»، دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: همچنین روزانه حدود 500 نفر بیمار سرپایی مشکوک به کرونا برای دادن تست به آزمایشگاه های تشخیص کرونا مراجعه می کنند. وی همچنین در گفت و گویی با خبرگزاری صدا و سیما اظهار کرد: در چند روز اخیر تعداد مراجعات به اورژانس بیمارستان ها و افراد مراجعه کننده برای تست به طرز چشمگیری افزایش یافته است.
بازگشت به شرایط شیوع گسترده کرونا در اسفندماه پارسال
رحیمی با اعلام این که هم اکنون 350 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های مشهد بستری هستند، افزود : متاسفانه دوباره در حال بازگشت به شرایط شیوع گسترده کرونا در اسفند سال گذشته هستیم.
خراسان رضوی در جمع 6 استان پر مبتلا در کشور


همچنین به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت نیز روز گذشته با ارائه آخرین آمار از تعداد مبتلایان به کووید 19 در کشور، گفت: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و خراسان رضوی بیشترین موارد ابتلا و بستری به کووید ۱۹را دارند و در وضعیت قرمز هستند. دکتر لاری اظهار کرد: توصیه می‌کنیم که همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. سالمندان، افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند و خانم‌های باردار تا حد امکان از منازل خارج نشوند.