وزیر خارجه آلمان : شورای امنیت در آستانه فلج شدن و از کار افتادن است


«هایکو ماس» با اشاره به نا کار آمدی شورای امنیت، گفت که این شورا حتی درباره مسائل مهمی چون درگیری سوریه و یا همه گیر شدن «کووید- ۱۹ »، هم نمی‌تواند به یک موضع مشترک برسد و علتش نیز وجود تنش میان اعضای دائم است.
به گزارش ایسنا، وزیر خارج آلمان افزود: این نمونه دیگری است که نشان می‌دهد شورای امنیت در آستانه از کار افتادگی و فلج شدن قرار دارد. آلمان به زودی به طور دوره ای، ریاست یک ماهه شورای امنیت را به دست می‌گیرد.  
وزیر خارجه آلمان تاکید کرد که سکوت شورای امنیت در بحبوحه شیوع یک ویروس، پذیرفتنی نیست. او افزود: می‌خواهیم یک بار دیگر برای رسیدن به موضع مشترک در قبال همه گیری کرونا تلاش کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
دولت آستین همت را بالا بزند مسکن ربطی به کرونا و تحریم ندارد طناب پوسیده مذاکره با آمریکا (یادداشت روز) اخبار ویژه وزیر خارجه آلمان : شورای امنیت در آستانه فلج شدن و از کار افتادن است توزیع گسترده خوراک دام و طیور در کشور آغاز شده است ناآرامی‌های آمریکا در آستانه چهل روزگی نیویورک هم دارای منطقه خودمختار شد ظرف یک ماه از یک پرونده ۱۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت شهید نسیم افغانی در جوار امام رئوف(ع) آرام گرفت هديه تلخ برای سالگرد تولد پرس‌تي‌وي نامه موسوی خوئینی‌ها تخریب، بی‌انصافی محض و فرار به جلو به جای پاسخگویی است اینترپل و FATF در تعقیب قاتلان سردار سلیمانی رفوزه شدند واکسن ایرانی کرونا از تست‌های مدل‌ حیوانی با موفقیت عبور کرده است مخالفت با تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در نشست مجازی شورای امنیت ظرف یک ماه از یک پرونده ۱۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت ظرف یک ماه از یک پرونده ۱۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال برگشت