فرمانده کل ارتش: پدافند هوایی وابستگی به خارج از کشور ندارد

امیر سرلشکر موسوی گفت: پدافند هوایی با تکیه بر جوانان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، نیازهای خود را تامین می‌کند و وابستگی به خارج از کشور ندارد.
به گزارش «ابتکار» به نقل از ارتش، امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب  از سایت رادار شهید نادری بیله سوار استان اردبیل بازدید کرد. وی در این بازدید با اشاره به اهمیت راهبردی سایت‌های راداری در رصد آسمان کشور گفت: امروز استفاده از رادارهای بومی یک نقطه قوت برای شبکه پدافند هوایی کشور است و آسمان ایران اسلامی با چشمان تیزبین همه عناصر پدافند هوایی به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود. فرمانده کل ارتش افزود: پدافند هوایی با تکیه بر جوانان و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه‌های موشکی، راداری، ارتباطی، اطلاعات و شناسایی و بخش‌های مربوط به مراقبت از آسمان کشور نیازهای خود را تامین می‌کند و وابستگی به خارج از کشور ندارد. فرمانده کل ارتش ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این سایت راداری، میزان آمادگی رزمی-عملیاتی نیروهای مستقر در آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. امیر سرلشکر موسوی با اظهار رضایت از اشراف و آمادگی عملیاتی این ایستگاه گفت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع است و لازم است هر‫چه بیشتر در راستای ارتقای توان و آمادگی رزمی این بخش مهم از نیروهای مسلح تلاش شود.
فرمانده کل ارتش همچنین در ادامه بازدید از یگان‌های استان اردبیل، از پاسگاه‌های مرزبانی در امتداد مرزهای این استان بازدید کرد.
سایر اخبار این روزنامه
حریق و انفجار در کلینک سینا شمیران تهران، 19 کشته و 24 زخمی بر جا گذاشت رقص آتشین مرگ در اتاق عمل علیرضا صدقی فرصت‌هایی که دریغ می‌شوند فرمانده کل ارتش: پدافند هوایی وابستگی به خارج از کشور ندارد نرخ بهره اقتصاد منفی ۲۰ درصد است ضرورت فعال شدن دیپلماسی راه‌ها چه نمایشگاه‌های هنری‫ای در پایتخت دایرند؟ از نمایشگاه‌های برخط تا دیوارهای گالری «ابتکار» رابطه مستقیم میان اجرایی شدن وعده‌ها و اعتماد عمومی را بررسی کرد اقتصاد روی خط وعده در بیانیه اجلاس مجازی فوق‌العاده کشورهای ضامن صلح آستانه، از سوی ایران، روسیه و ترکیه مطرح شد رئیس‌جمهوری: کاه را کوه کردن از مشکلات کشور گره‌ای باز نکرده و هنر نیست دعوت روحانی از گروه‌های سیاسی به وحدت و تعامل رئیس مجلس در پیام‌های جداگانه به مقامات بین‌المللی و روسای مجالس جهان خواستار ورود به مسئله فلسطین شد گزارش وزیران امور خارجه، بهداشت و رئیس بانک مرکزی به هیئت دولت رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها: مسئولان باید در استفاده از ماسک پیش‌قدم باشند جراحی باز سیاست دولت امین جمشیدزاده*- در علم پزشکی جراحی قلب باز روشی است که در آن جراح قفسه سینه