‫معاون عمرانی وزارت کشور: همه مسافران باید از ماسک بزنند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اعلام کرد: به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، تمامی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو از صبح روز ۱۵ تیرماه ملزم به استفاده از ماسک هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‫نژاد با بیان این خبر گفت: این موضوع با توجه به ضرورت رعایت فاصله‫گذاری اجتماعی و پروتکل‫های بهداشتی در فضاهای عمومی طی بخشنامه‫ای به منظور اجرا به استانداران سراسر کشور ابلاغ شده است و رانندگان و دست‫اندرکاران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری کشور نیز کمافی‫السابق ملزم به استفاده از ماسک هستند.
حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا، با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک در محیط‌های عمومی شلوغ باید اجباری باشد، گفت: چنانچه کسی بدون ماسک به دستگاه، نهاد و یا ارگانی برای دریافت خدمت مراجعه کرد، باید از او بخواهند ماسک داشته باشد و حتی باید از حضور کارمندان و کارکنان در ادارات و دستگاه‌ها درصورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده نکردن از ماسک، جلوگیری شود.
سایر اخبار این روزنامه
حضور چهره‌های شناخته‌شده در عرصه تبلیغات چقدر موثر است؟ عطر «محمدزاده»، بوی «تهرانی»! محمدرضا ستاری جدال برجامی در شورای امنیت روابط ایران و ترکیه در گذر زمان چگونه پیش رفته است؟ فراز و نشیب‫های رابطه با همسایه شمال غربی ‫معاون عمرانی وزارت کشور: همه مسافران باید از ماسک بزنند «ابتکار» تاثیر جذب نقدینگی توسط بازارهای اقتصادی بر تورم را بررسی کرد سود برابرتر ثروتمندان از رشد بازارها راهبرد وحدت و انتخاب کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 چیست؟ کار دشوار وارثان شعسا «ابتکار» اما و اگرهای برگزاری و تبعات عدم برگزاری کنکور را بررسی می‌کند مصائب کنکور 99 رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا:مبتلا شدن به کرونا ننگ و عار نیست جزئیات نخستین جلسه محاکمه در ترکیه شاهدان عینی علیه نزدیکان ستاد دیه اعلام کرد آزادی ۱۴۰ زندانی جرائم غیرعمد در «دهه کرامت» تهرانی‌ها اگر جای رومینا بودند چه‌کار می‌کردند؟ تحلیل و ارزیابی نشست اخیر سازمان ملل درخصوص قطعنامه 2231