به نظر می‌رسد انگیزه مالی در این قتل دخیل بوده است ماجرای قتل موبد زرتشتی از زبان دادستان کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان درباره ماجرای قتل موبد زرتشتی توضیحاتی ارائه داد.
دادخدا سالاری در تشریح جزییات قتل موبد زرتشتی و دو تن دیگر به دست افراد ناشناس گفت: درپی کشف جسد سه نفر در ویلایی در شهر ماهان به نظر می رسد که قتل اتفاق افتاده یا کشته شده‌اند که بررسی‌ها موضوع و پیگیری قتل در دستور کار مجموعه دستگاه قضایی و پلیس آگاهی قرار گرفت. وی ادامه داد: با بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد که یکی از مقتولین فردی به نام «آرش کسروی» از افراد اقلیت‌های مذهبی و زرتشتی بوده‌ که دستور ویژه به آگاهی صادر شد و خوشبختانه به نتایج خوبی در زمینه پیگیری علت و مبنای قتل رسیدیم.
دادستان استان کرمان بیان کرد: انگیزه مالی در وقوع این قتل نقش داشته و باتوجه به اینکه در خودروی یکی از مقتولین مبلغی در حدود 10 هزار دلار آمریکا کشف شده لذا به نظر می‌رسد انگیزه مالی در این قتل دخیل بوده است. وی اظهار کرد: ما بدون در نظر گرفتن ملیت و مذهب مقتول موضوع را بررسی می‌کنیم و آنچه برای ما مهم بوده وقوع قتل است که اقدامات تحقیقی و تعقیبی در علت قتل و دستگیری قاتل یا قاتلین در دستور کار قرار دارد. سالاری اعلام کرد: قتل در کرمان رخ داده اما اجساد به ماهان از توابع شهرستان کرمان منتقل شده است.
موبد آرش کسروی متصدی نیایشگاه زرتشتیان در کالیفرنیا آمریکا بود که سال گذشته به دلیل درگذشت پدرش به ایران بازگشت و برای رسیدگی به امور انحصار وراثت، در کرمان ساکن بود.
سایر اخبار این روزنامه
بستری‌ها کاهش نیابد، مرگ ۲۰۰ تایی مهمان ما است تهران منبع پخش کرونا به کل کشور علیرضا صدقی کرونا و مخابره پیام دوگانه به بهانه طرح ابهام شرعی در طرح ودیعه مسکن دولت، نظام بانکداری ایران بررسی شد بانکداری اسلامی بر سر دو راهی علی‌رغم انتقادها و ایرادهای مطرح شده، هیئت رئیسه مجلس بر انتصاب بذرپاش اصرار دارد خشم ادامه‫دار مردم آمریکا و تهدیدات ترامپ روایتی از یک بحران؛ اینجا آمریکاست؟ «سکوت» ادامه دارد! معادله چندمجهولی نظارت صداوسیما برنمایش خانگی به نظر می‌رسد انگیزه مالی در این قتل دخیل بوده است ماجرای قتل موبد زرتشتی از زبان دادستان کرمان وزیر امور خارجه: ایران در دوران‌های گذار گذشته خسارات فراوانی از فقدان شجاعت دیده است رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مطرح کرد انتظار ثبات بیشتر در بازار ارز با همکاری صادرکنندگان رئیس قوه قضائیه: ماده ۱۰۰ نباید منبعی برای کسب درآمد و رفع مشکلات مالی شهرداری‌ها باشد بیانیه ارتش به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد قهرمانان غیور سایت پدافندی سوباشی تا آخرین لحظه برابر هجوم دشمن ایستادگی کردند هشام المشیشی نخست وزیر جدید تونس شد شی جینپینگ از نظر مقام‌های آمریکایی دیگر رئیس جمهوری نیست! تصویر سه بعدی جهان پسا کرونا