دستگیری سازندگان تصاویر توسط پلیس امنیت پشت پرده تصاویر تجمع طالبان در تهران چه بود؟

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان تولید و انتشار تصاویری که در آن پرچم یکی از گروهک‌های تروریستی به نمایش گذاشته شده بود، خبر داد.
سردار علی ذوالقدری در گفت‫وگو با ایسنا، در واکنش به  انتشار تصاویر با موضوع حضور اعضای یک گروهک تروریستی در یکی از پارک‌های تهران گفت: روز جمعه در‫پی انتشار تصاویری در فضای مجازی که در  آن چند نفر  اقدام به استفاده از پرچم یک گروهک تروریستی کرده بودند، رسیدگی به موضوع در دستورکار ویژه ماموران پلیس امنیت قرار گرفت و در پی آن عوامل این اقدام شناسایی شدند. وی با بیان اینکه  این اقدام که موجبات سوءاستفاده رسانه‌های معاند شده بود، گفت: با سرعت عمل پلیس عاملان اصلی تولید و بازنشر این تصاویر با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شدند. به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ این افراد برای  سیر مراحل قانونی و تحقیقات تکمیلی تحویل مرجع قضایی شدند. وی افزود: این افراد هیچ ارتباطی با گروهگ تروریستی مذکور نداشتند.
گفتنی است، روز جمعه تصاویری در فضای مجازی به انتشار درآمد که در توضیحات آن ادعا شده بود، مربوط به گردهمایی تعدادی از اعضای گروهک ترویستی طالبان در پارک ملت تهران است.
سایر اخبار این روزنامه
راوی «عروس آتش»، «مرثیه‌ گمشده» و «کوچه پاییز» به دلیل کرونا درگذشت داغ سینایی بر دل سینما ژوبین صفاری خطرناک‫ترین سال پایانی یک دولت استانداری هرمزگان به ماجرای مرمت نادرست اثر تاریخی جزیره هرمز ورود کرد فتح قلعه پرتغالی‌ها با دیواره‌های سنگی! دستگیری سازندگان تصاویر توسط پلیس امنیت پشت پرده تصاویر تجمع طالبان در تهران چه بود؟ ترامپ در انتخابات 2020 چه چالش‌هایی پیش رو دارد؟ «پرزیدنت» در برزخ تعویق یا کناره‫گیری آیا تحلیل‌های بازار سرمایه در برابر حرکت‌های کدهای جدید بورسی کم اثر شده‌اند؟ «تکنیکال» و «بنیادی» زیر سایه تازه‌واردان «ابتکار» پرونده ثبت جهانی «خوشنویسی اسلامی» توسط ترکیه در یونسکو را مرور می‌کند غفلتی به قیمت پیشینه خطاطی! رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا: رئیس قوه قضائیه در نشست با مدیران عامل بانک‌ها: بانک‌ها اجازه ندهند گیرندگان تسهیلات پول ملت را صرف اموری غیر از تعهدشان کنند دو سوم‌ آمریکایی‌ها از ترامپ ناراضی هستند استانداری هرمزگان به ماجرای مرمت نادرست اثر تاریخی جزیره هرمز ورود کرد فتح قلعه پرتغالی‌ها با دیواره‌های سنگی!