رئیس ستاد انتخابات کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم، ۲۱ شهریور ۹۹ برگزار می‌شود

در بیست و هفتمین جلسه ستاد انتخابات کشور که با حضور نمایندگان شورای نگهبان، وزارت بهداشت و دیگر اعضای ستاد انتخابات کشور برگزار شد، برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رعایت دقیق پروتکل‫های بهداشتی مصوب شد.
به گزارش «ابتکار» از وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور که پس از برگزاری بیست و هفتمین جلسه­ ستاد انتخابات کشور با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور سخن می‌گفت، با اعلام تصویب نهایی برگزاری مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ شهریورماه ۱۳۹۹، تاکید کرد: طبق مصوبه ستاد، مقرر شد تبلیغات انتخاباتی برای مرحله دوم، صرفاً در فضای مجازی و بدون برگزاری هر گونه تجمع انتخاباتی، بدون برنامه‌هایی هم چون میزبانی افراد در ستادهای انتخاباتی و یا برگزاری جلسات خانگی و عمومی برای تبلیغات انجام شود. وی افزود: همچنین هرگونه تجمع انتخاباتی یا کارناوال‌های شادی بعد از برگزاری انتخابات نیز ممنوع خواهد بود. جزئیات و دستورالعمل اجرایی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.
مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های یازده گانه به منظور انتخاب ۱۱ نماینده از میان ۲۲ نفر از نامزدهایی که بیشترین آرا را در مرحله اول کسب کرده‫اند، برگزار خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
گل محمدی و مجیدی دوباره به هم رسیدند دربی داغ در نیمه‌نهایی جام حذفی علیرضا صدقی آخرین روزنه امید «ابتکار» تاثیر تحریم‌ها و کرونا بر صادرات غیرنفتی را بررسی می‌کند فراموشی فرش تا خرمای ایرانی در بازارهای جهانی یک وکیل پایه یک دادگستری در گفت‌وگو با «ابتکار» تشریح کرد ماجرای یک کلاهبرداری میلیاردی هشت ساله با چند صد مالباخته مرمت موزه هنرهای معاصر تهران چگونه پیش می‌رود؟ یک قدم تا بازگشایی موزه 43 ساله لبنان به کدام سو می‌رود؟ چند سناریو درباره آینده لبنان رئیس ستاد انتخابات کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم، ۲۱ شهریور ۹۹ برگزار می‌شود ولادیمیر پوتین از ساخت و ثبت رسمی اولین واکسن کووید19 خبر داد روسیه جهان را از کرونا نجات می‌دهد؟ رئیس سابق شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان: وضعیت اقتصاد و معیشت مردم نشان می‌دهد از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته‌ایم دستگیری یک نماینده سابق مجلس در پرونده رشوه 65 میلیاردی مورد ادعای میرسلیم بخش دوم پرونده طبری در راه دادگاه است