وزیر نفت: اختلافی میان وزارتخانه های نفت و اقتصاد نیست و نبوده است

وزیر نفت گفت: ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.
بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی مبنی بر علت اختلاف‌نظر میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی و تاثیر منفی آن بر شاخص‌ها اظهار کرد: تعجب می‌کنم که با یک ناپختگی که یک مسئول سازمان خصوصی‌سازی انجام داد، موجب نگرانی مردم شد. هیچ اختلافی میان وزارت نفت و وزارت اقتصاد و من و وزیر اقتصاد نیست و نبوده است. وی افزود: ابتدا گفتند که ما می‌خواهیم ای‌تی‌اف برای پالایشگاه‌ها تشکیل شود. بعد گفتند لازم نیست و به صورت بلوکی عرضه می‌کنیم. ما هم دیگر آن مسئله را دنبال نکردیم اما شب قبل از این اظهارات مسئول سازمان خصوصی‌سازی که یکشنبه شب بود، من در دولت بودم و حرفی نزدم. زنگنه ادامه داد: سه‌شنبه هم که گفتند ای‌تی‌اف تشکیل می‌شود فوری دستور دادم که این اتفاق رخ دهد. اما این چیزها اختلافی میان ما نیست و الان هم تشکیل می‌شود و در زمان مقررش به آن ترتیبی که وزارت اقتصاد مسئول است انجام می‌شود و مردم هم از این بابت نگرانی نداشته باشند. وزیر نفت تاکید کرد: ما همیشه موافق خصوصی‌سازی پالایشگاه‌های نفت بودیم و الان هم هستیم و این تصمیمی که دولت داشته را ما اجرا خواهیم کرد.
سایر اخبار این روزنامه
آذری‌جهرمی: بیمار بودم پاسخ وزیر جوان به شایعه قهر از دولت ژوبین صفاری بدن‫های یخ‫ زده از وعده‫های پوچ وزیر بهداشت با تاکید بر تداوم رعایت اصول بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به کووید19 خبر داد انتخاب یک زن رنگین‌پوست به عنوان معاون اول کاندیدای حزب دموکرات آمریکا چه پیام‌هایی دارد؟ آیا سالن‌های سینما با وجود اکران‌های به‌هم ریخته و بلاتکلیفی‌ها می‌توانند زنده بمانند؟ آمریکا از طرح قطعنامه‌ای که احتمالا رد می‌شود چه هدفی را دنبال می‌کند؟ معمای تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل علیه ایران ظاهرا اوضاع مالیات خوب است چهارراه تامین کسری بودجه، ورود ممنوع استقراض! رد گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت از سوی مجلس یازدهم مدرس خیابانی وزیر نشد روحانی: کسی که به کار دولت ایراد می‌گیرد، بیاید و لطفاً بگوید راهکارش چیست؟ گلایه رئیس‌جمهوری از هجمه‌ها به اقدامات دولت وزیر نفت: اختلافی میان وزارتخانه های نفت و اقتصاد نیست و نبوده است امیر دریادار سیاری اعلام کرد آمادگی ارتش برای انجام ماموریت‌های پدافند زیستی رسانه‌ها از پذیرش اعاده دادرسی دادستان پیشین تهران خبر دادند سعید مرتضوی به قوه قضائیه باز می‌گردد؟! سخنگوی سپاه: آماده واگذاری مکان های آموزشی و ورزشی خود برای برگزاری کنکور هستیم