حجت‌الاسلام عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شد

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عباسعلی سلیمانی دامت افاضاته
اکنون با پایان یافتن مسئولیت عالم مجاهد جناب حجهًْ‌الاسلام والمسلمین آقای نمازی دامت توفیقاته و با تشکر از فعالیت‌های علمی و اجتماعی ایشان در دوران اشتغال در کاشان، جنابعالی را به امامت جمعه‌ کاشان و نمایندگی خود در آن منطقه منصوب می‌کنم.


کاشان علاوه بر افتخارات تاریخی و پرورش برجستگان علمی و چهره‌های کم‌نظیر در فقه و حدیث و علوم عقلی و ادبیات و اخلاق که حقّاً مایه‌ مباهات است، در دوران کنونی و در حوادث مهم انقلاب و نظام اسلامی نیز مجاهدت مردمی و وفاداری به آرمانها را به حدّنصاب کامل رسانیده است. مردم عزیز و با ایمان و انقلابی کاشان در همه‌ صحنه‌های خدمت و تلاش حضور داشته و به وظایف دینی و انقلابی خود جامه‌ عمل پوشانده‌اند.
انتظار می‌رود جنابعالی با همه‌ توان در خدمات دینی و اجتماعی حضور یافته و سلوک مردمی با همه‌ قشرها به‌ویژه جوانان و تکریم خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران را ممشای همیشگی خود قرار دهید. غنی ساختن محتوای خطبه‌های نماز جمعه با معارف دینی و هدایت‌های سیاسی توصیه‌ دیگر اینجانب است.
امید است با برطرف شدن بلای همه‌گیر بیماری، اجتماع نماز جمعه و محافل پُررونق دینی و معروف کاشان بار دیگر دل‌ها و جان‌های مردم عزیز را صفا و نورانیت بخشد.
توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیّد علی خامنه‌ای
۲۵ مرداد ۱۳۹۹
سایر اخبار این روزنامه
حجت‌الاسلام عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شد یک قرارداد برد- برد دیگر/ ۲۲۰ میلیارد تومان در جیب مربی خارجی! برجام زنده است /امضا: ویلموتس و شرکا(یادداشت روز) اخبار ویژه هلاکت تعدادی از سرکرده‌های تروریست در ادلب با حمله جنگنده‌های سوریه ورود 110 هزار میلیارد تومان نقدینگی جدید به بازار سرمایه آیت‌الله محمد علی تسخیری دعوت حق را لبیک گفت مردم غزه با بادبادک‌های آتش‌زا 42 نقطه را در فلسطین اشغالی به آتش کشیدند قوه قضائیه صاحبان درآمدهای کلان و فراری از مالیات را تحت تعقیب قرار می‌دهد نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود برای ممانعت از طرح ننگین سازش امارات و رژیم صهیونیستی مجالس کشورهای اسلامی به میدان بیایند مواجب بگیر بی‌بی سی در روزنامه اصلاح‌طلب: 28 مرداد کودتا نبود! یک قرارداد برد- برد دیگر/ ۲۲۰ میلیارد تومان در جیب مربی خارجی! یک قرارداد برد- برد دیگر/ ۲۲۰ میلیارد تومان در جیب مربی خارجی!