نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود

حجت‌الاسلام حسن روحانی در جلسه شورای هماهنگی ستاد اقتصادی دولت که صبح دیروز(سه‌شنبه) برگزار شد، از تدوین سند راهبردی «نقشه راه اقتصادی کشور» برای سال هشتم فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد که در هفته دولت اعلام خواهد شد و با اجرای آن حوزه‌های مختلف اقتصادی برای رونق تولید، هم‌افزا خواهند شد.
وی با اشاره به توفیق دولت در جلوگیری از تحقق اهداف دشمن در ایجاد اختلال در تامین معیشت و توقف مسیر توسعه کشور در جریان جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی، تصریح کرد: دولت با تدوین این نقشه راه و هدف‌گذاری دقیق، برای یک سال پیش‌رو، به‌دنبال ایجاد انسجام و حرکتی نظام‌مند و یکپارچه‌سازی منابع مالی همه دستگاه‌ها در کنار مشارکت حداکثری مردم است تا علاوه بر ایجاد آرامش و ثبات، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموارتر کند.
سایر اخبار این روزنامه
حجت‌الاسلام عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شد یک قرارداد برد- برد دیگر/ ۲۲۰ میلیارد تومان در جیب مربی خارجی! برجام زنده است /امضا: ویلموتس و شرکا(یادداشت روز) اخبار ویژه هلاکت تعدادی از سرکرده‌های تروریست در ادلب با حمله جنگنده‌های سوریه ورود 110 هزار میلیارد تومان نقدینگی جدید به بازار سرمایه آیت‌الله محمد علی تسخیری دعوت حق را لبیک گفت مردم غزه با بادبادک‌های آتش‌زا 42 نقطه را در فلسطین اشغالی به آتش کشیدند قوه قضائیه صاحبان درآمدهای کلان و فراری از مالیات را تحت تعقیب قرار می‌دهد نقشه راه اقتصادی کشور در هفته دولت اعلام می‌شود برای ممانعت از طرح ننگین سازش امارات و رژیم صهیونیستی مجالس کشورهای اسلامی به میدان بیایند مواجب بگیر بی‌بی سی در روزنامه اصلاح‌طلب: 28 مرداد کودتا نبود! یک قرارداد برد- برد دیگر/ ۲۲۰ میلیارد تومان در جیب مربی خارجی! یک قرارداد برد- برد دیگر/ ۲۲۰ میلیارد تومان در جیب مربی خارجی!