بدون حضور جمعیت انجام می‌شود برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم ۱۴۴۲ در حضور رهبر انقلاب

هم‌زمان با فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السّلام) و مطابق سال های گذشته، مجلس عزاداری ایام محرم ۱۴۴۲ نیز در حضور رهبر انقلاب برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاکید رهبر انقلاب به رعایت دستورالعمل‫های ستاد ملی مقابله با کرونا این مراسم بدون حضور جمعیت و تنها با حضور یک سخنران و یک مداح برگزار می‌شود. این مراسم از شب هفتم تا شب دوازدهم محرم (چهارشنبه ۵ شهریور تا دوشنبه ۱۰ شهریورماه) به مدت شش شب برگزار خواهد شد.
پیش از این نیز، دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم عزاداری امسال در حسینیه امام خمینی(ره) به صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر انقلاب اسلامی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است: «ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان به اطلاع می‌رساند مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) امسال به علت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت عمومی برگزار نمی‌شود و مشروح برنامه‌های عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. امید است به برکت عرض ارادت و عزاداری‌های خالصانه همه ارادتمندان اهل‌بیت علیهم‌السلام بویژه ملت حسینی ایران، دفع بلا و بیماری نزدیک‌تر شود. ان‌شاءالله».
سایر اخبار این روزنامه
محمدحسین میثاقی آمارهای نظرسنجی‌ صداوسیما را زیر سوال برد بار سنگین «90» روی اعصاب «فوتبال برتر» جلال خوش‌چهره تردید در رویکرد آژانس هسته‌ای زمزمه‌های طرح مجلس‌نشینان برای پیام‌رسان‌های اینترنتی باعث نگرانی کاربران ایرانی شده است شبکه‌های اجتماعی پشت دیوار مجلس «ابتکار» طرح‌های یارانه‌ای جدید دولت و مجلس مبتنی بر دلار و بنزین را بررسی می‌کند تکرار اشتباه یارانه رئیس‌جمهوری در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های وزارت صمت ادعا کرد الگوگیری سه کشور از شیوه برخورد ایران با کرونا! در آستانه روز داروساز اعلام شد چالش‌های داروسازان در سالِ بدِ داروخانه‌ها پس از موج روایت آزار جنسی در توئیتر اتفاق افتاد بازتاب سفر رافائل گروسی به تهران چه بود؟ رمزگشایی از سفر مدیر کل آژانس به ایران بدون حضور جمعیت انجام می‌شود برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم ۱۴۴۲ در حضور رهبر انقلاب دستیار حقوق شهروندی معاونت زنان ریاست‌جمهوری: تلاش برای ثبت ملی سنت «خون‌بس» جای تعجب دارد سخنگوی قوه قضائیه پرونده محکومان آبان در دیوان عالی است آیا ترامپ به آخر خط نزدیک است؟