رایگان شدن برق در حالت خوشبینانه شامل ۷ میلیون نفر می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع رایگان شدن برق ۳۰ میلیون نفر گفت که یک خانواده با یک یخچال، یک تلویزیون و سه عدد لامپ مصرفی بیش از ۸۰ کیلو وات ساعت مصرف دارد. این موضوع در حالت خوشبینانه فقط شامل ۷میلیون نفر می‌شود.
به گزارش ایسنا، سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران عنوان کرد: در برنامه ششم قرار بود حقوق بازنشسته‌ها با شاغلین متناسب‌سازی شود اما این امر را به دقیقه ۹۰ موکل کردند از سوی دیگر رئیس دولت خبر بهره مندی ۳۰ میلیون نفر از برق رایگان می‌دهد ان شاءالله هم همینطور باشد. اما چگونه می‌شود خانواده‌ای از این برق مجانی استفاده کند؟ در حالی که یک خانواده با یک یخچال، یک تلویزیون و سه عدد لامپ مصرفی بیش از ۸۰ کیلووات در ساعت مصرف دارد. در نگاه خوشبینانه شامل فقط ۷ میلیون نفر می‌شود که برخی از آن مربوط به خانه‌های خالی است.
وی بیان کرد: دلمان به بورس خوش باشد که با گشایش اقتصادی که وعده داده شد منهدم گردید یا به قیمت ارز و طلا و قیمت نجومی خودرو که آه از نهادمان بلند می‌کند؟ داغ یک واحد آپارتمان ۶۰ متری برای زوج‌های جوان بر دلمان مانده است. آقای جهرمی می‌گوید که زورمان به اپراتورها نمی‌رسد وزیر راه می‌گوید مسکن نخرید تا ارزان شود سرپرست وزارت صمت می‌گوید قیمت خودرو حباب است، رئیس بانک مرکزی هم درباره دلار دیگر نظری نمی‌دهد، وضعیت اقتصادی و معیشتی و کرونا نیز به این شکل است.