گذشت زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را از خاطر ملت ایران بزداید

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌ مقدس‌که توسط آقای اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد، به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم
گذشت زمان نتوانسته و هرگز نخواهد توانست یاد ارجمند شهیدان عزیز را از خاطر ملّت ایران بزداید. این لوح درخشان همواره مزیّن به عنوان شهادت و یاد شهیدان خواهد ماند. این ذخیره‌ی تاریخی همواره به نسلهای ما امید و همّت و جرات خواهد بخشید تا گامها به سمت هدفهای والا را محکم و استوار بردارند و از دشمنی شیاطین و خناثان عالم نهراسند. جبهه‌ی عدل و حق با این توان و آرایش الهی به پیروزی‌های بزرگ دست خواهد یافت ان‌شاءالله.
سید علی خامنه‌ای
** ** **


پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین ممدوحی
حضرت آیت الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت عالم با فضیلت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ حسن ممدوحی را تسلیت گفتند. متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم با فضیلت جناب حجه‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ حسن ممدوحی رضوان الله علیه را به خاندان و فرزندان گرامی و به همه ارادتمندان و شاگردان و مستفیدان از آن بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم. ایشان عالم انقلابی و وارسته‌‌ای بودند که سالها در خدمت تبیین و نشر معارف اسلامی تلاش و مجاهدت کردند. امید است این پرونده‌ی عمل صالح، مقبول حضرت حق متعال و موجب علو درجات آن مرحوم گردد. رحمت و رضوان الهی را برای ایشان مسالت می‌کنم.
سید علی خامنه ای