پیروزی غیرتمندانه پرسپولیس ایران

تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر النصر عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب این قاره شب گذشته بین دو تیم پرسپولیس ایران و النصر عربستان برگزار شد که در نهایت پرسپولیس راهی فینال شد. مسابقه که در ورزشگاه «جاسم بن حمد» قطر برگزار شد، در پایان ۹۰ دقیقه و سپس در وقت اضافه، با نتیجه تساوی یک- یک تمام شده بود و ضربات پنالتی تعیین‌کننده فینالیست شد که سرخپوشان ایران موفق شدند با نتیجه 5 بر 4 در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شوند. حمدالله عبدالرزاق (۳۶- پنالتی) برای النصر و مهدی عبدی (۴۲) برای پرسپولیس گلزنی کردند. شجاع خلیل‌زاده و وحید امیری در این بازی از محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری کارت زرد گرفتند و احسان پهلوان هم با دریافت دو کارت زرد در دقیقه ۱۰۴ از زمین اخراج شد.
شوک AFC با محرومیت آل‌کثیر
سه ساعت مانده به شروع مسابقه، کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس به خاطر نوع شادی گلش در بازی با پاختاکور ازبکستان مدت ۶ ماه محروم شده است تا به این شکل شوک بزرگی به پرسپولیس وارد شود. یحیی گل‌محمدی در غیاب آل‌کثیر، مهدی عبدی را به جای وی و با این ترکیب وارد زمین کرد: حامد لک، بشار رسن (۹۹- مهدی شیری)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی (کاپیتان)(۹۶- میلاد سرلک)، کمال کامیابی‌نیا، شجاع خلیل‌زاده، احسان پهلوان، مهدی عبدی (۹۶- آرمان رمضانی)، وحید امیری، سعید آقایی (۱۱۴- علی شجاعی) و سیامک نعمتی. ضربات پنالتی پرسپولیس را در این مسابقه محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، میلاد سرلک، شجاع خلیل‌زاده و علی شجاعی به گل تبدیل کردند تا پرسپولیس فینالیست آسیا شود.
سایر اخبار این روزنامه
راه عبور از تحریم‌ها ظرفیت ده‌ها میلیارد دلاری تجارت با همسایگان آمریکا با خودش مناظره کرد!(یادداشت روز) اخبار ویژه آخرین گزارش‌ها از نبرد قره‌باغ هیچ یک از طرفین کوتاه نمی‌آیند تهران با تصمیم ستاد کرونا یک هفته تعطیل شد ترامپ به سختی نفس می‌کشد/سی بی‌اس: هراس بر کاخ سفید سایه افکنده نگران استفاده ایران از فرصت بیماری ترامپ برای گرفتن انتقام ژنرال سلیمانی هستیم عراقی‌ها امسال به نیابت از سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به پیاده‌روی اربعین می‌روند مجازات عدم رعایت پروتکل‌ها در تهران شدیدتر است سردار فدوی: به زودی به شناورهای موشک‌انداز با ۱۰۰ نات سرعت می‌رسیم جای خالی مدیریت جهادی در حل مشکلات اقتصادی(نگاه) پیگیری شهادت سپهبد سلیمانی در دستور کار وزارت خارجه قرار دارد پیروزی غیرتمندانه پرسپولیس ایران اصلاح‌­طلبان: در شورای­‌شهر و شهرداری تهران کار قابل ­قبولی برای مردم نکردیم راه عبور از تحریم‌ها ظرفیت ده‌ها میلیارد دلاری تجارت با همسایگان راه عبور از تحریم‌ها ظرفیت ده‌ها میلیارد دلاری تجارت با همسایگان