فرمانده عملیات مبارزه با کرونای پایتخت اعلام کرد تصمیمات قاطع برای تعطیلی یک هفته‌ای در تهران

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران، خواستار تعطیلی یک‌هفته‌ای برخی مشاغل تهران با هدف مهار کرونا در پایتخت شد.
به گزارش ایلنا، علیرضا زالی طی نامه‌ای به انوشیروان محسنی‫بندپی استاندار تهران خواستار اخذ تصمیمات قاطع مبنی بر اعمال محدودیت و تعطیلی یک هفته‌ای در سطح استان تهران برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد. تعطیلی و یا اعمال محدودیت در دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، عدم برگزاری نماز جمعه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکر مشابه و موزه و باغ‌موزه‌ها از جمله این اماکن است. زالی در ادامه اخذ تصمیماتی مبنی بر تعطیلی آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، عدم برگزاری هر‌گونه مراسم، تعطیلی باشگاه‌های ورزشی را مورد تاکید قرار داد. بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، برای چیره شدن بر این بیماری نوپدید و حل این چالش ملی، دکتر زالی تاکید کرد: بدیهی است با تحلیل شرایط موجود و وضعیت این بیماری در سطح استان، استمرار اعمال محدودیت و تعطیلی مراکز متعاقبا اعلام خواهد شد.
سایر اخبار این روزنامه
«ابتکار» تاثیر انتشار خبر ابتلای رئیس جمهوری آمریکا به کرونا بر اقتصاد ایران را بررسی کرد اقتصاد روی نمودار ترامپ سجاد زند استاندارد دوگانه در ماجرای قره‫باغ تحرک انتخاباتی جبهه اصولگرایی برای 1400 مرور شد آماده‌باش اصولگرایان برای رقابت داخلی برخی نمایندگان از ادبیات برخی همکارانشان نسبت به دولتی‌های انتقاد کردند ادب مرد به ز مجلس اوست! درگیری آذربایجان و ارمنستان بر سر چیست؟ جنگ بی پایان قره‌باغ دلاری‌ها به سرنوشت بورسی‌ها مبتلا می‌شوند؟ نوسان‌گیری دولت از بازار دلار و بورس بلاتکلیفی شبکه نمایش خانگی و داستان نظارت بر آن ادامه دارد آتش‌بس یا آتش زیر خاکستر؟ فرمانده عملیات مبارزه با کرونای پایتخت اعلام کرد تصمیمات قاطع برای تعطیلی یک هفته‌ای در تهران رئیس‌جمهوری از تعیین سازوکار جریمه عدم رعایت پروتکل‌های کرونا در تهران خبر داد راهپیمایی اربعین؛ نه در مرزهای غربی نه به طور نمادین! سخنگوی وزارت خارجه خبر داد هشدار تهران نسبت به تعرض طرفین درگیری قره‌باغ به خاک ایران مذاکرات صلح دوحه به منزل مقصود می‫رسد؟ کرونا بر علیه ما و یا با ما! چرا آگاهی‌رسانی به جامعه درباره سرطان کودک مهم است؟