میان ما که نرفتیم و رفته‌ها، شاید تفاوتی‌ست در آغاز و در نهایت نیست


دل‌های عاشقان اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) اربعین امسال، علاوه ‌بر حرارت شهادت سرور آزادگان جهان، آمیخته با حسرت جا ماندن از کنگره جهانی اربعین بود. طریق‌الحسین(علیه‌السلام) و کربلا امسال کنگره قلوب عاشق و شیفته امام حسین(علیه‌السلام) بود. دلباختگانی که در منزل ‌اشک می‌ریختند و دل‌شان کربلا بود.
شیفتگان سالار شهیدان در شرایط ویژه کرونا و به فرمایش مقتدای انقلاب، در داخل خانه، همنوا با ایشان زیارت اربعین خواندند و امام حسین(علیه‌السلام) را زیارت کردند و نزد امام شهید مظلوم شِکوه کردند که «یا سیدالشهداء، ما دلمان می‌خواست بیاییم نشد.» به این امید که امام حسین(علیه‌السلام) «یک نظری بکنند، یک کمکی بکنند.» «السَّلامُ عَلَی وَلِیِّ اللهِ وَ حَبِیبِهِ، السَّلامُ عَلَی خَلِیلِ اللهِ وَ نَجِیبِهِ، السَّلامُ عَلَی صَفِیِّ اللهِ وَابْنِ صَفِیِّهِ، السَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ الْمَظْلُومِ الشَّهِیدِ، السَّلامُ عَلَی أَسِیرِ الْکُرُباتِ وَ قَتِیلِ الْعَبَرَاتِ...» عده دیگری از دلباختگان حسینی نیز به قرار قبلی، ساعت 10 صبح پنج‌شنبه بیستم ماه صفر و در اربعین سالار شهیدان، به پشت‌بام منزل خود رفتند و از دور به سالار شهیدان سلام دادند و زیارت اربعین خواندند.
با ورود جابر بن عبدالله انصاری و عطیه‌ بن ‌حارث کوفی و به نقلی کاروان اسرا به کربلا در روز بیستم ماه صفر سال 61 هجری، یاد نهضت حسینی برای همیشه جاودانه شد. با تبیین‌گری‌ها و افشاگری‌های حضرت زینب کبری(سلام‌الله‌علیها) و امام سجاد(علیه‌السلام) در روزهای اسارت، در زیارت کربلا و سپس در مدینه و در طول سال‌های متمادی، حقیقت و فلسفه عاشورا و هدف سیدالشهداء(علیه‌السلام) جوشان و درخشنده و مشتعل باقی مانده است و الگوی حق‌طلبان و آزادگان عالم برای برچیدن بساط مستکبران است.
سایر اخبار این روزنامه
بازگشت «دشت مغان» به بیت‌المال گنجی که مفت واگذار شده بود دشمن، دشمنی می‌کند شما چه می‌کنید؟ (یادداشت روز) اخبار ویژه گلایه‌ای دلسوزانه از اعضای کابینه! (نکته) دستور رهبر انقلاب برای تخصیص ظرفیت درمانی نیروهای مسلح به بیماران کرونایی خادمان امام حسین(ع) کربلا را به بهشت تبدیل کردند آل‌سعود خانه خدا را به کشتارگاه بدل کرد محدودیت‌های کرونایی در استان تهران تا ۲۵ مهر ماه تمدید شد دیدار و گفت‌و‌گوی وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مسکو انتقاد گسترده از موضع رئیس‌جمهور درباره سرکشی مسئولان به مراکز درمان بیماران کرونایی میان ما که نرفتیم و رفته‌ها، شاید تفاوتی‌ست در آغاز و در نهایت نیست آمریکا 18 بانک و نهاد مالی ایران را تحریم کرد اذعان به دروغگویی دولت آمریکا درباره تلفات حمله ایران به عین‌الاسد FATF، بهانه حامیان دولت برای فرار از پاسخگویی بازگشت «دشت مغان» به بیت‌المال گنجی که مفت واگذار شده بود بازگشت «دشت مغان» به بیت‌المال گنجی که مفت واگذار شده بود