بیژن زنگنه، شیخ‌الوزرای کابینه از آینده‌اش پس از دولت دوازدهم گفت از کار دولتی می‌روم، از سیاست نه!

وزیر نفت در مورد احتمال نامزد شدنش برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: بازنشستگی سیاسی معنا ندارد، اما با اتمام این دوره خود، هرگز وارد کار دولتی نخواهم شد.
به گزارش ایسنا، بیژن زنگنه در حاشیه مراسم اهدای ۱۴۱ دستگاه کمک تنفسی ویژه بیماران کرونایی، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که امروز وزارت نفت به رغم مشکلات مالی توانست در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود ۱۴۱ دستگاه ونتیلاتور را یه مناطق نفتخیز اهدا کند. ما همیشه خودمان را در کنار مردم احساس می‌کنیم. اکنون نیز تمام تلاش خود را برای تولید نفت گاز و مواد پتروشیمی و همچنین حفاظت از جان کارکنان و مردم انجام داده‌ایم.
وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم سوخت مردم به موقع تامن شده و مواد اولیه تامین شود، گفت: در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم و فشار مضاعفی بر ما وارد می‌کنند. مردم بدانند دشمنان هیچ رحم و علاقه‌ای به ملت ایران ندارند؛ این جنایت علیه بشریت در شرایط کرونا است. وی با بیان اینکه همکاران ما در دوران کرونا افزون بر اینکه با فداکاری، سوخت مورد نیاز مردم را تامین کردند، مواد اولیه مورد نیاز کالاهای بهداشتی را نیز تامین کرده‌اند، تصریح کرد: ما در جبهه‌های مختلفی در نبرد هستیم، شدیدترین فشارهای تاریخی را بر ما وارد می‌کنند.
زنگنه با بیان اینکه ما افزون بر مشکلات شدید اقتصادی با بیماری کرونا نیز روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل‌ها که در صنعت نفت سختگیرانه اجرا شده و خوشبختانه اثربخش هم بوده از این بلای عالم‌گیر عبور کنیم.
سایر اخبار این روزنامه
اکبر عالمی درگذشت خداحافظ آقای چشم‌سبز مو سپید سجاد زند سفرهای نظارتی یا تبلیغاتی؟ «ابتکار» از چگونگی رویای اقتصادی محقق شده در برخی کشورها خبر می‌دهد زندگی در تورم صفر! آخرین اخبار و رویدادهای انتخابات آمریکا بررسی شد برتری بایدن بر ترامپ در ۱۰ ایالت از ۱۱ ایالت تاثیرگذار ماسک عجیب حسن روحانی در جلسه هماهنگی اقتصادی دولت مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت دستورات مهم رئیس‌جمهوری درباره بورس و پول‌های بلوکه شده برگ برنده اصلاح‌طلبان در انتخابات 1400 از بیت امام(ره) می‌آید؟ علامت سوال‌های کاندیداتوری نامحتمل «سید حسن خمینی» در گفت‌و‌گوی «ابتکار» با امین کلاهدوزان مدیرعامل شرکت راهین مطرح شد تحولات خلاقانه در عصر کسب و کارهای نوین بیژن زنگنه، شیخ‌الوزرای کابینه از آینده‌اش پس از دولت دوازدهم گفت از کار دولتی می‌روم، از سیاست نه! علی‌رغم تاکید رئیس پلیس تهران بر داشتن حکم قضایی برای «تشهیر» مطرح شد دستور رئیسی برای برخورد با بازپرس و ماموران «اوباش‌گردانی» دفاع قالیباف از سفرهای استانی با زیر سوال بردن ساختارها و مدیران میانی و اجرایی بدون حضور در میدان هیچ کاری بدون اشکال پیش نمی‌رود! تاکید حزب الله عراق بر تداوم آمادگی در برابر آمریکا