سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم


آب شرب شهرستان سنندج بوی بد می‌دهد/ محمد فؤاد کاسب: مدتی است آب شرب سنندج بوی بدی می‌دهد که موجب نارضایتی شهروندان شده است. لذا ضرورت دارد با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسئولان محترم آبفای شهرستان سنندج نسبت به ضد عفونی آن اقدام نمایند.
درخواست همسر یک رزمنده جانباز که در زندان است/ خانم علیزاده از زنجان: همسر یک رزمنده هستم به اسم علی اکبر ریاحی که 60 ماه به‌صورت داوطلب بسیجی در جبهه‌های جنگ بوده و 4 بار مجروحیت شدید داشته و جانباز از ناحیه دست و کمر و عفونت شدید ریوی و اعصاب و روان است. همسر بنده در سن پنجاه سالگی به علت یک حادثه در زندان افتاده است. من از آیت‌الله رئیسی تقاضا دارم که به درد دل این همسر جانباز رسیدگی کنند و در‌خصوص ایشان مساعدتی فرمایند تا مشکل ما زودتر حل شود.
برداشتن پل میدان آزادی سنندج/ آقای خامسی از سنندج: علت برداشتن پل میدان آزادی سنندج چیست؟ این پل حدود 61 ماه قبل با هزینه گزافی ساخته شده بود، لذا ضرورت دارد مسئولان محترم در این خصوص پاسخگو باشند.