از سوی رییس شورای شهر پایتخت مطرح شد پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران برای مهار کرونا

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آمار روزانه فوتی‌های کرونا در تهران نزدیک ۱۵۰ نفر شده است، توصیه کرد که باید به فکر تعطیلی کامل دو هفته‌ای تهران و برخی کلانشهرها باشیم و اگر اینکار را نکنیم به نظر می‌رسد نتوانیم از پس موج سوم بربیایم.
به گزارش ایسنا، محسن هاشمی گفت: هنوز کرونا در صدر اخبار است چراکه به صورت طوفانی عمل می‌کند و با اینکه در برخی از کشورها صحبت از موج دوم است اما در کشور ما شاهد شیوع موج سوم هستیم. متاسفانه وضعیت در کشور خوب نیست و فوتی‌ها در کشور نزدیک به ۳۰۰ نفر و تعداد مبتلایان به حدود ۵۰۰۰ نفر رسیده است و در تهران نیز این عدد به ۱۵۰ فوتی نزدیک شده است.
وی با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد که باید اقدامات ویژه‌تری از آنچه تاکنون از سوی ستادکلی اتخاذ شده، انجام شود افزود: این‌جور عملکرد به نظر می‌رسد جواب نداده و توصیه این است که به فکر تعطیلی کامل دو هفته‌ای نه برخی صنوف در تهران و برخی کلانشهرها باشیم و اگر اینکار را نکنیم به نظر می‌رسد نتوانیم از پس موج سوم بربیایم.
هاشمی با بیان اینکه در فصل پاییز قرار داریم و تردد خودروها باعث آلودگی هوا می‌شود که تاثیر جدی بر ایمنی‌ و سلامت گروه‌های مختلف دارد گفت: متاسفانه مردم هم استرس گرانی دارند و هم امکان تغذیه مناسب ندارند و حالا هم آلودگی هوا تشدید شده و در کنارش هم کرونا هست.
وی با بیان اینکه حداقل تعطیل کنند تا مردم کرونا نگیرند، درمورد آلودگی هوا افزود: ما در آبان ماه درپی شیوع آلودگی هوا طرح ترافیک را تشدید و آن را از درب خانه اجرا می‌کردیم و حالا هم باید این کار را مجددا انجام داد و اگر تعطیل شود حمل و نقل عمومی خلوت می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
آیا درهای سالن‌های کنسرت گشوده خواهد شد؟ کشمکش کنسرت و کرونا ژوبین صفاری دوگانگی تفاهم و شکاف تحریم تسلیحاتی ایران بعد از ۱۳ سال پایان یافت ارمغان تسلیحاتی برجام بی‌رمق مجلس با یک فوریت طرح حمایت مالی از افشاگران فساد موافقت کرد جایزه برای «سوت‌زنی» انتقادهای نمایندگان از هیئت رئیسه مجلس ادامه دارد از بلاتکلیفی سوال از رئیس‌جمهوری تا بی‌توجهی رئیس مجلس به نطق‌ها آتش بس جدید میان آذربایجان و ارمنستان دوام نیاورد اتهام طرفین درگیری به یکدیگر برای آغاز دوباره جنگ در قره‌باغ رئیس سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان استان تهران در نشست خبری مطرح کرد از ماجرای ریزش گود منطقه 17 تا امضافروشی // یک دشمنان برای اختلافات داخلی سرمایه‌‏گذاری ویژه کرده‏‌اند از سوی رییس شورای شهر پایتخت مطرح شد پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران برای مهار کرونا داروی قطعی درمان کرونا 8 ماه پیش در برخی استان‌ها ساخته شده است ادعای عجیب یک نماینده در صحن علنی همراه با نمونه!