مجلس انقلابی؛ آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت! علی بختیار / نماینده مجلس دهم

در این شرایط سخت تحریمی و کرونایی، رئیس‌جمهوری به شدت مورد فحاشی و توهین و حتی تهدید قرار می‌گیرد آن هم از سوی نمایندگانی که با شعار انقلابی‌گری به میدان آمده‌اند و باید به فکر معیشت و رفع مشکلات عدیده مردم باشند! ولی گویا رویا و اهداف مهمتری دارند!
چندین ماه از آغاز مجلس یازدهم گذشته است و به جای وضع قوانین مهم و حیاتی، شاهد افزایش تنش‌ها و اختلافات و تحرکات تبلیغاتی و انتخاباتی هستیم تا انجام وظایف شرعی و قانونی. گویا برای برخی از نمایندگان رقابت انتخاباتی از حالا شروع شده و باید به هر قیمتی که شده، برنده این مسابقه از پیش باخته باشند.
از مدت‌ها قبل مشخص بود که به دلیل عدم استقبال مردم از انتخابات، شاهد مجلسی قوی و حامی مردم نخواهیم بود و شعارزدگی و انجام اعمال عوام‌فریبانه با نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری سرلوحه مجلسیان قرار بگیرد ولی فحاشی و توهین و تهدید فراتر از چیزی بود که کمتر کسی توقع آن را داشته باشد و بوی کینه‌توزی و انتقام از رای مردم را می‌دهد. نمی‌دانیم هیئت رئیسه و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان کی و کجا باید واکنش مناسب نشان دهد.
متاسفانه هنوز شاهد برنامه یا عملی از سوی مجلس که به سود مردم و کشور باشد نبوده‌ایم و حاشیه بر متن غلبه داشته است. آن‌هایی که رئیس‌جمهوری را متهم به کم‌کاری و بی‌برنامگی می‌کنند، خود نیز همین مشکل را دارند و نباید برای سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود، آب را گل آلود کنند.


برای مجلسی که عنوان انقلابی را یدک می‌کشد، ذکر این نکته لازم است که تمامی اقدامات و فعالیت‌های نمایندگی در قالب قانون پیش‌بینی شده است و هر اقدامی خارج از آن زیبنده و در شان نمایندگان مردم نیست و در دادگاه عقلانیت و منطق شدیداً مذموم و محکوم است.
در آخر ضمن دعوت از مسئولان برای سعه صدر و تمرکز بر خدمت به مردم و پرهیز از سیاست زدگی و بازی‌های جناحی، برای خدمتگزاران واقعی نظام و انقلاب آرزوی توفیق روزافزون می‌نمایم و از بزرگان و عُقلای جناح‌ها درخواست دارم برای نجات کشور از این شرایط به میدان بیایند.
سایر اخبار این روزنامه
جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین برگزار می‌شود پرواز پروانه‌ها در دنیای وی‌اودی‌ها علیرضا صدقی کرونا و آفت بی‌تصمیمی مجلس انقلابی؛ آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت! علی بختیار / نماینده مجلس دهم همزمان با رکوردشکنی آمار مرگ و میر کووید19 در ایران، تشدید تمهیدات کنترلی ضروری به نظر می‌رسد پرواز 337 جان بر بال کرونا پیش‌فروش‌کنندگان مسکن کیش و مات می‌شوند ساخت و ساز مسکونی متری چند؟! ممنوعیت سفر برخی مقامات مرتبط با وزارت دفاع و سپاه ذیل قطعنامه 2231 رفع شد این ۲۳ نفر! آیا نتیجه انتخابات آمریکا نقطه عطف شرایط پیچیده بازار سرمایه می‌شود؟ بورس‌بازان در انتظار 13 آبان معاون زنان ریاست جمهوری از موافقت وزیر کشور با حق بدیهی مادران و فرزندان خبر داد «نام مادر» بر کارت ملی درج می‌شود رئیس‌جمهوری در دیدار مسئولان وزارت بهداشت و متخصصان کرونا: آژیر خطر کرونا، شمار مرگ و میرها است، نه ابتلا آمارها و پیش‌بینی‌ها از یکی از پرمشارکت‌ترین انتخابات دهه‌های اخیر آمریکا خبر می‌دهند از موج سرخ تا سراب سرخ ترامپ معاون اول رئیس‌جمهوری:‌ حذف بخش خصوصی از اقتصاد جفا به کشور است مجلس انقلابی؛ آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت! علی بختیار / نماینده مجلس دهم