مهاجرت‌های پرحاشیه برخی هنرمندان از کشور

آفتاب یزد - گروه شبکه: به تازگی شاهد خروج تعدادی از هنرمندان از کشور هستیم. یکی از این هنرمندان که حاشیه جزء جدایی ناپذیر اوست ریحانه پارسا است. چندی پیش سام درخشانی بازیگر سرشناس کشورمان در یک گفتگوی تلفنی درباره ریحانه پارسا گفته بود: «ریحانه پارسا در حال حاضر در کشور همسایه در خارج از کشور زندگی می‌کند، او در تصمیمی که به یکباره گرفت، ما و خانواده خود را غافلگیر کرد، در تماس تلفنی که با او داشتم متوجه شدم که از بازیگری مایوس شده است.» بعد از آن عنوان شد که این بازیگر برای مشارکت در ساخت فیلم «زمان» از ایران مهاجرت کرده است.
مهاجرت مهدی مدرس
اما در حوزه موسیقی نیز شاهد مهاجرت دو تن از خوانندگان کشورمان هستیم. مهدی مدرس یکی از آنهاست. این خواننده طی انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامی‌اش این خبر را اعلام کرد. بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نیز در توئیتر خود در این باره نوشت:«مهدی مدرس خواننده پاپ از مهاجرت همیشگی‌اش از ایران خبر داد. قطعه پرخاطره «پشت صحنه» با همکاری فرزاد فرزین، چاوشی و مهدی مقدم از جمله آثار پرطرفدار وی بود. آلبوم «مدرس شمال» جزو آثار پرطرفدار این خواننده در ایران شد.» به نظر می‌رسد این خواننده قرار است که با حضور در یک شبکه فارسی زبان از دلایل مهاجرت خود سخن بگوید.
مهاجرت مهراد جم


اما از دیگر خوانندگانی که ایران را برای همیشه ترک کرد مهراد جم است. البته مهاجرت این خواننده با جنجال‌های بسیاری همراه شد چرا که او بعد از مهاجرت نزد یکی از شاخ‌های اینستاگرامی رفت که معلوم‌الحال است. بهمن بابازاده در این مورد نیز نوشته بود: «مافیای سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه توانسته با توافق کامل این خواننده را به این کشور بکشاند. پس از مانی رهنما، مهدی مدرس و هومن نامداری، مهراد جم چهارمین عضو جامعه موسیقی است که از کشور خارج شده است»
اما تندترین واکنش‌ها را نسبت به رفتن مهراد جم، مسعود جهانی از تنظیم‌کنندگان به نام کشورمان داشت. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« بی‌لیاقت نمک نشناس،٢ ماه پیش کلا از زندگیم حذف شدی،الان ثابت کردی که درست حذف شدی، واست روزای خوبی رو نمی‌بینم. شما قوانین کشورمون رو شکوندی، شما دل مارو شکوندی، شما قلب هواداراتو شکوندی، زحمت همه اونایی که برات وقت و عمر و مال و جوونیشون رو گذاشتن به هدر دادی... شما دین و دنیاتو باهم فروختی،نخواستی به هیچ وجه از تصمیمت صرف نظر کنی، تموم پل هارو خراب کردی نباید میذاشتی که اینطور بشه و شد فردی به اسم شما تو زندگیم نخواهد بود، دیدار به قیامت»