معاون اول رئیس‌جمهوری: گزارش هزینه‌کرد یک میلیارد یورو برای کرونا اعلام می‌شود

معاون اول رئیس‌جمهوری درباره سرنوشت دستور وی به رئیس بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه درباره گزارش هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا اظهار کرد: گزارش این موضوع می‌آید و نتیجه آن اعلام می‌شود.
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره دستور وی به رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه درخصوص درخواست بسیج دانشجویی مبنی بر اعلام گزارش هزینه کرد یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا، گفت: این گزارش منتشر خواهد شد.
 سیزدهم مهرماه سال جاری ۱۵۷ دفتر بسیج دانشجویی در نامه‌ای خطاب به معاون اول ریاست جمهوری خواستار بررسی چگونگی هزینه‌کرد مبلغ یک میلیارد یورویی که به منظور مقابله با کرونا به وزارت بهداشت اختصاص یافته، شدند. درپی این درخواست، بیستم مهرماه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در نامه‌ای، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی را مامور تهیه گزارشی در این باره کرده و از آنها خواسته تا محل هزینه‌کرد یک میلیارد یورو را به اطلاع عموم برساند.
سایر اخبار این روزنامه
آیا نظارتی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گروه‌های فیلمسازی صورت می‌گیرد؟ نور، صدا، تصویر، کرونا! محمد یوسفی آرامش مملکت‫داری با خطای تعمیم! مورالس با انتخاب آرسه به کشورش بر می‌گردد، اما نقشی در قدرت نخواهد داشت بولیوی دوباره در دست سوسیالیست‌ها سودان از لیست حامی تروریسم حذف می‫شود؟ باج برای تروریست نبودن با اعلام رمز یا رسول‫الله(ص) رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۹ آغاز شد استفاده از سامانه‌های بومی در رزمایش پدافندی ارتش و سپاه «ابتکار» عوامل موثر بر کاهش قیمت ارز را بررسی کرد عقب‌گرد دلار زیر سایه بی‌اعتماد‌ی‌ها وزیر بهداشت: لازم باشد از بخش‫های دیگر به بخش کرونا اضافه می‌کنیم ابهام‌های کمبود تخت‌های کرونایی واکنش روحانی به هجمه‌ها و شایعات استیضاحش: مردم و رسانه‫ها به حاشیه‫ها توجه نکنند شش ماهه دوم سال را بهتر از قبل می‌بینم معاون اول رئیس‌جمهوری: گزارش هزینه‌کرد یک میلیارد یورو برای کرونا اعلام می‌شود جهرمی در حاشیه جلسه دولت: سامانه‌های آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد رایگان می‌شود معاون پارلمانی‌ رئیس‌ جمهوری با کلیت مجلس هیچ مشکلی نداریم واعظی: متعجبم چرا برخی سکوت کرده‌اند؟