بهره‌برداری از ۳ پروژه زیربنایی وزارت نیرو آغاز شد

در این مراسم، تصفیه‌خانه ششم آب تهران با ظرفیت ۷۵ هزار لیتر در ثانیه، واحد دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی قشم با ظرفیت تولید ۱۷۵ مگاوات و ۳ سامانه اصلی و بزرگ طرح رینگ شبکه انتقال آب شرب شهر تهران به‌منظور تأمین و ارتقای کیفیت آب برای حداقل یک‌میلیون نفر به‌طور رسمی آغاز شد.
برای اجرای این ۳ پروژه ۳ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده و با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۰۰ فرصت ‌اشتغال پایدار مستقیم ایجاد خواهد شد.
تمامی اقدامات و مصوبات، ستاد ملی
از طریق سخنگو اعلام می‌شود


رئیس‌جمهور همچنین روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، با قدردانی مجدد از بیانات بسیار مهم رهبر انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: در همین راستا اعضای هر یک از کمیته‌ها طبق وظایف هشت ماه گذشته خود موظف به رصد روند مقابله با بیماری و مصوبات ستاد هستند و تصمیمات متخذه را که با مشورت متخصصان حاصل می‌شود نیز در اختیار جلسه روسای کمیته‌ها می‌گذارند که هر پنجشنبه برگزار می‌شود. این تصمیمات پس از تأیید و نهایی شدن در جلسه روسای کمیته‌ها، برای تصویب نهایی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح می‌شود. همه مصوبات ستاد ملی برای اجرای دقیق و نظارت بر روند اجرا در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری خواهد شد.
رئیس‌جمهور با ‌اشاره به انتصاب سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: کمیته تبلیغات باید به همه رسانه‌ها ابلاغ کند از این به بعد درخصوص کرونا از یک مسیر واحد اطلاع‌رسانی می‌شود و آن سخنگوی ستاد است.
رئیس‌جمهور همچنین کمیته‌های بهداشت و درمان، امنیتی- اجتماعی و آموزش و تبلیغات را موظف کرد موضوعات «ایجاد تفاهم میان نیروهای اجتماعی، تقویت روحیه همکاری و تحکیم مسئولیت‌های عمومی در مواجهه با شرایط پیچیده کنونی» و «ارتقاء فضای هم‌افزایی، همکاری و همدلی میان بخش‌های دولتی و خصوصی و قوای کشوری و لشکری» را پیگیری کنند.