یک نماینده مجلس از تلاش‌ها برای حضور زنان در استادیوم‌ها انتقاد کرد عقب‌گرد به سبک مجلس یازدهم

در حالی که کمی بیش از یک سال از اولین تجربه حضور زنان برای تماشای یک بازی فوتبال رسمی در استادیوم می‌گذرد و با توجه به محدودیت این حضور به بازی‌های ملی و عدم برگزاری بازی‌های با تماشاگر به دلیل شیوع ویروس کرونا، تجربه دومین حضور بانوان روی سکوها با تاخیر مواجه شده است، یک نماینده مجلس در گردشی به عقب از تلاش‌ها برای این اتفاق انتقاد کرده است.
حسین جلالی، نماینده رفسنجان در مجلس در نطق میان دستور دیروز خود با بیان اینکه در سال‌های اخیر کسانی در مسند بودند که به تفکر انقلابی اعتقاد نداشتند، گفت: مثلا امام جامعه این افراد از لزوم ازدواج و فرزندآوری می‌گفت اما مسئولان در پی برگزاری کنسرت، راهیابی زنان به ورزشگاه و اجرای سند ۲۰۳۰ بودند. جلالی با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته غرب‌گراها و لیبرال‌ها در عرصه اقتصاد، علم و فرهنگ نفوذ داشتند، ابراز عقیده کرد: در مقاطع مختلف این افراد مدیریت کلان  را در دست داشتند و دقیقا نقطه خطر و عامل کندی حرکت انقلاب به سمت اهداف متعالی هستند. قبله آمال و قله تمدن و پیشرفت نزد این افراد غرب است. به عقیده من، ریشه بسیاری از نابسامانی‌ها و مشکلات جامعه حاکمیت همین تفکر بوده است. این همان دغدغه عاشقان انقلاب بود که می‌گفتند نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.
این سخنان در حالی بیان می‌شود که این نماینده از یک سو تمامی حوزه‌هایی که جریان به زعم وی «انقلابی» در دست داشته‌اند و عملکرد آن‌ها و نتایجش را مورد نظر قرار نداده است و در میان این شرایط پیشرفت‌های اجتماعی هر چند محدود و باتاخیر را بر نمی‌تابد و آن را زیر سوال می‌برد. با توجه به این اظهارات و برخی دیگر سخنانی که از مجلس به گوش می‌رسد، شاید باید شاهد عقبگردهای دیگری هم از سوی مجلس یازدهم باشیم.
سایر اخبار این روزنامه
دادستانی استان البرز به موضوع انتقال آب رودخانه کرج به تهران ورود کرد اما و اگرها درمورد حقابه رودخانه کرج علیرضا صدقی دلایل اقبال تندروها برای انتخاب مجدد ترامپ با رای مجلس و با برگزاری آزمون وسع امکان درخواست مجدد دریافت یارانه فراهم شد مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی در افتتاحیه مجازی یازدهمین دوسالانه سرامیک مطرح کرد وعده احیا همه بی‌ینال‌های هنری یک نماینده مجلس از تلاش‌ها برای حضور زنان در استادیوم‌ها انتقاد کرد عقب‌گرد به سبک مجلس یازدهم «ابتکار» چالش‌های پیش‌ روی بودجه سال 1400 را بررسی کرد بودجه‌نویسی بر مدار تحریم و کرونا کلیات طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری تصویب شد گام‌های مجلس برای تغییر در انتخابات به طور زنده از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در روز ولادت پیامبر(ص) به دنبال رشد آمارهای ابتلا و مرگ کرونایی مطرح شد هشدار هاشمی نسبت به تاخیر در تصمیم‌گیری درباره تعطیلی تهران