ترامپ پس از ترک کاخ سفید دیگر مجاز به فعالیت در توئیتر نیست

بر اساس سیاست توئیتر درمورد شخصیت‌های مردمی، دونالد ترامپ درصورت ادامه نقض قوانین این سیستم رسانه اجتماعی، احتمالا پس از ترک کاخ سفید از توئیتر حذف می‌شود.
به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه ایندیپندنت، حساب کاربری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هفت بار روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بابت انتشار اطلاعات نادرست و ادعاهایی نامربوط درباره انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر هشدار دریافت کرد. چند تن از دموکرات‌های برجسته از توئیتر خواسته‌اند تا حساب کاربری ترامپ را تا پایان شمارش آرا در ایالت‫ها به حالت تعلیق درآورد.
پس از آنکه ترامپ در چندین ایالت کلیدی از جو بایدن، رقیب دموکراتش عقب افتاد، تلاش کرد تا با مطرح کردن درخواست توقف شمارش آرای پستی روند انتخابات را تضعیف کند. وی در توئیتی نوشت: آنها تلاش می‌کنند تا آرای انتخابات را به سرقت ببرند.
دیویدی سیسیلین، یکی از اعضای دموکرات کنگره توئیت‌های ترامپ را تهدیدی علیه دموکراسی دانست و گری کانلی، یکی دیگر از اعضای کنگره توئیت کرد: این دقیقا اطلاع‫رسانی نادرست است.
اعلام هشدار بر روی توئیت‌های ترامپ به این معناست که مطالب منتشر شده از سوی وی دیگر در تایم‌لاین قابل مشاهده نیست و بازنشر یا دیگر اقدامات بر روی آنها محدود شده است. مجازات نقض قوانین مربوط به انتشار مطالب در توئیتر شامل تعلیق حساب یا به صورت موقت یا دائم می‌شود. یکی از سخنگوهای توئیتر نیز گفت: توئیت‫های ترامپ نه حذف شده و نه حساب کاربری‌اش تعلیق شده است.
سایر اخبار این روزنامه
چرا سردیس‌های افراد شناخته‌شده شبیه به چهره واقعی‌شان ساخته نمی‌شود؟ سردیس‌های فضایی! محمدعلی وکیلی راستی‫آزمایی دموکراسی با لشکرکشی خیابانی! انتخابات ریاست جمهوری برای احزاب جدی می‌شود؟ فصل جدید در فضای انتخاباتی 1400 واردات با برات دو و سه سال انجام شود سیاست‌های جدید ارزی به ضرر کارگران بیست نکته در افتتاحیه بیستمین دوره لیگ حرفه‌ای فوتبال که باید بدانیم زنده‌باد فوتبال، زنده‌باد لیگ برتر «ابتکار» وضعیت بازارهای اقتصادی پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بررسی کرد سقوط آزاد حباب ها! جو بایدن در یک رقابت پیچیده و نفس‫گیر گوی سبقت را از ترامپ ربود امیر حیدری: هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند ترامپ پس از ترک کاخ سفید دیگر مجاز به فعالیت در توئیتر نیست حجت‌الاسلام قوامی: با جا‌به‌جایی یک عضو، تغییری در مواضع شورای نگهبان ایجاد نمی‌شود اقدام بی‌سابقه سه شبکه خبری آمریکا قطع سخنرانی ترامپ در پربیننده‌ترین ساعت پخش در چند شبکه خبری آمریکا چاره بار روانی کرونا چیست؟ تجمع هواداران ترامپ و بایدن در ایالت‌های سرنوشت‌ساز