توزیع ۵ هزار بسته معیشتی نیروی دریایی سپاه در جنوب کشور


به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، در راستای اجرای کمک‌های مومنانه در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا و به‌منظور لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و یاری‌رسانی به اقشار آسب‌پذیر جامعه اسلامی در جنوب کشور، با حضور سرلشکر «سلامی» فرمانده کل سپاه و سردار «تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه، پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان جنوب کشور توزیع شد.
نیروی دریایی سپاه در این مرحله از اجرا و توزیع کمک‌های مومنانه این بسته‌های معیشتی را برای رفع نیاز محرومین و نیازمندان، به استان‌های فارس، هرمزگان، خوزستان، بوشهر و جنوب استان سیستان و بلوچستان ارسال کرد.
دریادار تنگسیری در این باره گفت: در این سری کمک‌های مومنانه و لبیک به فرمان حضرت امام خامنه‌ای در نیروی دریایی سپاه، با پنج هزار بسته‌ای که امروز توزیع می‌شود و ۳۵ هزار بسته‌ای که قبلا به مردم عزیزمان و کسانی که بر اثر این بیماری منحوس شغل و کار خودشان را از دست داده‌اند به ۴۰ هزار بسته خواهد رسید که تا پایان امسال ان‌شاالله تا ۴۵ هزار بسته نیز افزایش خواهد یافت.
این پنج هزار بسته شامل ۱۰ کیلو برنج، روغن، گوشت مرغ و بوقلمون به ارزش ۵۰۰ هزار تومان از محل صرفه‌جویی‌های برنامه‌ای نیروی دریایی سپاه تهیه شده است.