مرحوم دکتر نجفی نماینده‌ای متخصص و پاکدست بود

نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی درگذشت.
محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی روز گذشته شانزدهم آبان‌ماه به دلیل عارضه قلبی درگذشت. وی 51 ساله و جانباز شیمیایی جنگ هشت ساله ایران و عراق بود.
دبیرکل حزب مردم سالاری در پیامی درگذشت این نماینده سابق را تسلیت گفت.
متن پیام مصطفی کواکبیان به شرح زیر است:


کل نفس ذائقه الموت
خبر تأسف انگیز درگذشت نماینده سابق مردم شریف تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس و همکار ارجمندمان در مجلس دهم، جانباز سرافراز انقلاب دکتر محمدرضا نجفی ما را در بهت و غم جانکاه فرو برد.
بی‌شک ایشان از جمله نمایندگان متخصص و متعهدی بود که در طول 4 سال نمایندگی خویش و سال‌ها خدمت اجرایی و اداری نه تنها هیچگاه درد و رنج مردم را فراموش نکرد بلکه هرگز از مردم و روحیه انقلابی، تکلیف شرعی و وظیفه ملی خویش جدا نشد.
آری ایشان از معدود نمایندگان فعالی بود که همواره در طرح‌های تقنینی و نظارتی و مرتبط با وظیفه نمایندگان همواره پیشتاز بود به ویژه در موضوع تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با پاک دستی و بدون رودربایستی همواره شفاف و قاطع بود.
اینجانب مصیبت وارده را به همه دلسوزان متعهد و مردمی انقلاب و نظام و به ویژه خانواده داغدار آن عزیز از دست رفته، تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند سبحان علو درجات و حشر و نشر با شهیدان را برای آن مرحوم مسألت دارم.
عاش سعیدا ومات سعیدا
مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده مردم تهران در مجلس دهم