آنهایی که خواب آمریکا می‌بینند...


 
اکنون یکی از ضرورت‌های جبهه انقلاب جریان شناسی و تحلیل درست و عمیق مواضع سیاسی عجیب جریان داخلی غرب‌گرا و چرایی اصرار این جریان بر شرطی نمودن و گره زدن سرنوشت کشور به تحولات سیاسی غرب بویژه مقوله انتخابات آمریکا می‌باشد؛
 مسلما در تحلیل صحیح این شیفتگی و خودباختگی لامحاله باید به صبغه تربیتی و مبانی فکری این جریان مراجعه نمود. خداوند بر درجات
امام خمینی قدس سره بیافزاید که با ارائه تحلیلی عمیق و حکیمانه در این زمینه فرمودند: برپا دارندگان سلطه ابرقدرت‌ها سرسپردگانی هستند که تربیت یافتگان غرب و شرق هستند‌!


و تاکید فرمودند‌: از شر پهلوی خلاص شدیم اما از شر اینها خلاص نشدیم. (۷/ دی/۶۰ )
جریان لیبرال مسلک داخلی که همواره در حال توجیه تناقض‌های فاحش و مبنائی جوامع غربی می‌باشند؛  همان‌هایی هستند که با مشاهده کوچکترین نقیصه‌ای در کشور با بزرگ‌نمایی، آن را دست‌آویزی برای حمله به مبانی دینی و دلیلی بر ناکارآمدی نظام و تشکیک در ولایت فقیه می‌کنند اما همین جماعت، چندین ماه شورشهای مداوم خیابانی، جرح و قتل معترضین، غارت مراکز عمومی، به آتش کشیدن مراکز پلیس و سرکوب شدید معترضان در ایالات متحده و از همه مهم‌تر پرتنش‌ترین انتخابات تاریخ آمریکا را نشانه سعه صدر و لطافت روح و ترقی و تمدن غربی‌ها می‌دانند! عجبا!
البته این نه مصداق غربگرایی که تجلی واضح غرب پرستی است، غربی که به بهانه آزادی، توهین به بزرگ‌ترین پیامبر الهی صلی‌الله علیه وآله را روا و از آن دفاع می‌کند ولی بی‌رحمانه دانشمندی چون روژه گاردی فرانسوی را به خاطر نقد هولوکاست به محاکمه کشانده و جیمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر انگلیس را به جرم ابراز مخالفت با جنایات صهیونیست‌ها از جایگاه خود عزل و با دختران محجبه مسلمان در فرانسه برخورد خشن می‌نمایند.
حقا که برخی گوی سبقت را در غربی بودن از غربی‌ها هم ربوده‌اند و از آمریکایی‌ها هم آمریکایی‌ترند؛ و این است ثمره تربیت غربی!
در حالی‌که جامعه‌شناس سرشناسی چون پل کندی از افول تمدن آمریکایی سخن می‌گوید و بنجامین اسپاک از مشهورترین صاحبنظران ایالات متحده در کتاب دنیای بهتر برای کودکانمان بعد از ارائه گزارشی دقیق از وضعیت امروز جامعه آمریکا؛ در ترسیم آن می‌نویسد: اگر از من سؤال کنند الآن در چه نقطه‌ای هستیم؟ در یک کلام می‌گویم ما بر لبه پرتگاهیم و توماس فریدمن تحلیلگر معروف آمریکایی در رابطه با انتخابات جاری می‌نویسد : هنوز نمی‌دانیم چه کسی برنده است؛ اما قطعا می‌دانیم چه کس بازنده است: ایالات متحده آمریکا! و ریچارد هاس رئیس‌اندیشکده شورای روابط خارجی آمریکا نیز توئیت زده که انتخابات جاری نشان داد ایالات متحده یک کشور با دو ملت است، تربیت یافتگان غرب و تحریف‌گران حقایق با ارائه تصویری غلط از دشمنان ملت؛ در حال بزک کردن قبله آمال خود و تعظیم بت اعظم و شیطان بزرگ با هدف تحمیق افکار عمومی و زمینه‌سازی برجام‌های خفت بار بعدی هستند.
و چه زیبا امام راحلمان فرمودند: در خواب هستند آنهایی که بازهم خواب می‌بینند. آنهائی که خواب آمریکا را می‌بینند خدا
بیدارشان کند.
آری ابتلای اصلی امروز کشور جریان تزویر و تحریفی است که ریشه‌کنش‌گری و مواضع مبتذل سیاسی‌اش در باورها و تربیت غربی نظریه‌پردازان آن نهفته است؛ افرادی همچون فلان مشاور که با ژستی عالمانه نظریه استقلال‌طلبی را یک تفکر آفریقایی می‌داند!
به هر حال باید گفت که گمشده واقعی این جماعت؛ یک جو بایدن نیست؛ بلکه یک جو غیرت و همت است!
حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی
امام جمعه موقت اهواز