حجت‌الاسلام اژه‌ئی بنای نخبگی و نخبه‌پروری را بر شالوده‌های محکم ایمان و انقلاب استوار ساخت

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسمه تعالی
با اندوه و تأسف فراوان خبر درگذشت عالم مجاهد جناب حجت‌الاسلام آقای دکتر جواد اژه‌ئی را دریافت کردم؛ شخصیت برجسته و ممتازی که سال‌های متمادی مجاهدت‌های بزرگ و مبارک را با اخلاص و بدون اندک تظاهری عهده‌دار شد و یادگارهای فراموش‌نشدنی برای کشور و انقلاب برجای گذاشت.
تشکیل انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، تشکیل مدارس استعدادهای درخشان کشور، مدیریت پدرانه بر مجموعه‌های نخبگانی جوان، و سازنده در دوران طلایی مدال‌آوری‌های علمی‌بین‌المللی از جمله‌ این یادگارهای بی‌همانند است.


این مجاهد خاموش که خود برادر شهیدی عزیز و داماد شهید عالی‌قدر آیت‌الله بهشتی بود بنای نخبگی و نخبه‌پروری را بر شالوده‌های محکم ایمان و انقلاب استوار ساخت و سپیدروی و سرافراز به ملاقات خداوند رحیم شتافت. اینجانب با تأسف عمیق به همسر گرامی ‌و صبور و فرزندان عزیز و دیگر منسوبان و بازماندگان ایشان و نیز عموم جامعه‌ نخبگانی کشور تسلیت عرض می‌کنم و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم.
سیّد علی خامنه‌ای
99/8/24
سایر اخبار این روزنامه
حجت‌الاسلام اژه‌ئی بنای نخبگی و نخبه‌پروری را بر شالوده‌های محکم ایمان و انقلاب استوار ساخت ترخیص 1/2 میلیون تن کالا/ 7 میلیون تن باقی‌مانده معطل چیست؟ ملاحظات اساسی ما درباره توافق قره‌باغ(یادداشت روز) اخبار ویژه تسلط انقلابیون یمن بر پایگاه استراتژیک الماس /خط دفاعی ائتلاف سعودی در هم شکست اگر کامیون‌های کالای قاچاق را آتش بزنند دیگر کسی قاچاق نمی‌کند شهادت 3 مرزبان ناجا در درگیری با تروریست‌ها در شمال غرب کشور با یک شهر و دو نرخ نمی‌توان به جنگ کرونا رفت باید ایرانی‌ها را به صورت مخفیانه و خاموش ترور کنیم هولوکاست اصحاب اُخدود (نکته) اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در کشور خبرهای تایید نشده در باره مرگ ایمن الظواهری، سرکرده القاعده اصلاح‌­طلب‌ها فکر می­‌کنند «جو بایدن» بچه شهرری است! با ما در فضای مجازی همراه باشید ترخیص 1/2 میلیون تن کالا/ 7 میلیون تن باقی‌مانده معطل چیست؟ ترخیص 1/2 میلیون تن کالا/ 7 میلیون تن باقی‌مانده معطل چیست؟