شهادت 3 مرزبان ناجا در درگیری با تروریست‌ها در شمال غرب کشور

عناصر مسلح ضد انقلاب در حوزه گروهان مرزی «تکو» در استان آذربایجان غربی روز جمعه حدود ساعت 13:50 با تعدادی از عوامل مرزبانی به صورت مسلحانه درگیر شدند که با حضور عوامل کمکی به منطقه و با مقاومت کم نظیر، رشادت و ایثار نیروهای جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست‌ها از نفوذ آنان به خاک مقدس کشور جمهوری اسلامی جلوگیری به عمل آمد.
به گزارش فارس، در این درگیری 3 نفر از نیروهای مرزبانی به نام‌های استوار دوم «مسلم جهان آرا»، استوار دوم «مالک طاهر» و سرباز وظیفه «کامران کرامت» به درجه رفیع شهادت نائل و 2 نفر مجروح شدند.
با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب می‌باشد که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.
گفتنی است طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان‌غربی حدود ۹۶۷ کیلومتر است؛ این استان از طرف شمال ۱۴۹ کیلومتر مرز آبی از طریق رودخانه ارس با نخجوان، از طرف شمال و مغرب ۵۶۶ کیلومتر مرز خاکی با کشور ترکیه و از طرف غرب ۲۵۲ کیلومتر مرز خاکی با کشور عراق دارد.


پیکر مطهر ۳ شهید مرزبانی
در هنگ مرزی ارومیه تشییع شد
پیکر مطهر سه شهید مرزبانی ارومیه، استوار دوم «مسلم جهان‌آرا»، استوار دوم «مالک طاهر» و سرباز وظیفه «کامران کرامت» با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در هنگ مرزی ارومیه تشییع شد.
به گفته فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی، در درگیری مرزبانان غیور استان با عناصر مسلح ضدانقلاب در حوزه گروهان مرزی «ترگور» آذربایجان غربی، سه نفر از نیروهای مرزبانی به درجه رفیع شهادت نائل شده و ۲ نفر دیگر مجروح شدند.
سردار حسین‌خانی اظهار کرد: با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی، شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلک به عناصر مسلح ضد انقلاب است.
به گزارش ایرنا ۹۶۷ کیلومتر از مرزهای ایران با سه کشورهای همسایه شامل عراق، ترکیه و جمهوری نخجوان در آذربایجان غربی قرار دارد و مرزبانان غیور جمهوری اسلامی در جهت حفاظت از این مرزها به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.
سایر اخبار این روزنامه
حجت‌الاسلام اژه‌ئی بنای نخبگی و نخبه‌پروری را بر شالوده‌های محکم ایمان و انقلاب استوار ساخت ترخیص 1/2 میلیون تن کالا/ 7 میلیون تن باقی‌مانده معطل چیست؟ ملاحظات اساسی ما درباره توافق قره‌باغ(یادداشت روز) اخبار ویژه تسلط انقلابیون یمن بر پایگاه استراتژیک الماس /خط دفاعی ائتلاف سعودی در هم شکست اگر کامیون‌های کالای قاچاق را آتش بزنند دیگر کسی قاچاق نمی‌کند شهادت 3 مرزبان ناجا در درگیری با تروریست‌ها در شمال غرب کشور با یک شهر و دو نرخ نمی‌توان به جنگ کرونا رفت باید ایرانی‌ها را به صورت مخفیانه و خاموش ترور کنیم هولوکاست اصحاب اُخدود (نکته) اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر در کشور خبرهای تایید نشده در باره مرگ ایمن الظواهری، سرکرده القاعده اصلاح‌­طلب‌ها فکر می­‌کنند «جو بایدن» بچه شهرری است! با ما در فضای مجازی همراه باشید ترخیص 1/2 میلیون تن کالا/ 7 میلیون تن باقی‌مانده معطل چیست؟ ترخیص 1/2 میلیون تن کالا/ 7 میلیون تن باقی‌مانده معطل چیست؟