شلیک 5 موشک به سرزمین‌های اشغالی /۴ موشک به هدف خورد

منابع فلسطینی بامداد دیروز از پرتاب چند فروند موشک از نوارغزه به سوی تل‌آویو خبر دادند. رسانه‌های صهیونیستی برخلاف منابع رسمی این رژیم که مدعی رهگیری همه این موشک‌ها شده بودند، اعلام کردند بین ۵ تا ۶ راکت از غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد که از این تعداد راکت ۳ مورد به سمت جنوب سرزمین‌های اشغالی و ۲ راکت به سمت تل‌آویو شلیک شده که همه به جز یک موشک، به هدف برخوردند. بنا بر گزارش منابع صهیونیستی سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین بامداد دیروز فعال شد و یکی از موشک‌های پرتاب شده از غزه را هدف قرار‌داد.
برخی منابع غیر رسمی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی نیز از پرتاب یک موشک به سوی شهرک اشدود خبر داده‌اند که از طریق سیستم گنبد آهنین با آن مقابله شده است. بر این اساس، سیستم‌های دفاعی ارتش رژیم صهیونیستی نتوانسته‌اند موشکی را که به سوی تل‌آویو، پایتخت اقتصادی رژیم صهیونیستی پرتاب شده را منهدم کنند. بنا بر اعتراف منابع صهیونیستی یکی از موشک‌های مقاومت به مناطق جنوب تل‌آویو اصابت کرده است.
در همین حال، منابع عربی از پرتاب موشکی دیگر به سوی عسقلان خبر داده‌اند. پایگاه الخلیج الجدید اما به نقل از منابع عبری نوشته:« چندین موشک از غزه به سوی شهرک‌های عسقلان و اسدود و همچنین تل‌آویو، شهرک گوش دان، ریشون لتسیون، منطقه بنی براک و حولون پرتاب شد که در اثر این حملات چندین صهیونیست نیز زخمی شده‌اند.» در این گزارش از وضع پر تنش حاکم بر شهر‌ها و مناطق صهیونیستی در پی حملات موشکی مقاومت خبر داده شده است. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که آژیر هشدار حمله موشکی در تمام شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین از جمله جنوب «تل‌آویو» شنیده شده است. شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داده در چندین شهر و شهرک، به دلیل وحشت صهیونیست‌ها از صدای انفجار و آژیر حمله موشکی، افراد زیادی در حین فرار به پناهگاه‌ها مصدوم شده‌اند.در پی این حملات، بالگرد‌های ارتش رژیم صهیونیستی برخی مناطق وابسته به حماس در شهر رفح را هدف قرار‌دادند که تلفاتی در پی نداشت. تاکنون از سوی مقامات رسمی ارتش رژیم صهیونیستی و یا کابینه نتانیاهو واکنشی رسمی به حملات گروه‌های مقاومت داده نشده، اما در گذشته مقامات صهیونیست همواره حماس را مسئول هرگونه تشدید درگیری‌ها در غزه دانسته‌اند. تحلیلگران صهیونیست نیز در پی این تحولات پیش‌بینی کرده‌اند که در روز‌های آینده جنگی جدید میان حماس و ارتش رژیم صهیونستی در غزه آغاز شود، چون در ماه‌های اخیر حمله موشکی از سوی گروه‌های مقاومتی به تل‌آویو بی‌سابقه بوده است. منابع فلسطینی نیز گزارش دادند مقاومت با پرتاب موشک به سوی اراضی اشغالی در صدد رساندن این پیام به صهیونیست‌ها است که باید به توافقات خودشان با مصر و قطر در زمینه رفع محاصره غزه پایبند باشند و تعهدات خود را در این زمینه اجرا نمایند.
مقاومت فلسطین در سالروز شهادت دو فرمانده ارشد خود بهاء ابو العطاء، فرمانده ارشد جهاد اسلامی، و محمد الجعبری، فرمانده گردان‌های القسام، و در زمانی که ارتش صهیونیستی در بالاترین شرایط آمادگی قرار داشت اقدام به موشکباران برخی شهر‌های فلسطین اشغالی کرد.


این حملات موشکی در ضمن واکنشی به شهادت اسیر فلسطینی کمال ابو وعر است که به علت بیماری سرطان و کوتاهی تعمدی صهیونیست‌ها در مداوای وی در زندان‌های این رژیم به شهادت رسید. مقاومت فلسطین قبلا بار‌ها نسبت به اینکه اگر اسرای فلسطین در زندان‌های صهیونیستی به دلیل کوتاهی صهیونیست‌ها به شهادت برسند با واکنش مقاومت رو‌به‌رو خواهند شد هشدار داده بودند.
  انجام این عملیات در سالگرد جنگ ۲۰۱۲ که به جنگ ۸ روزه معروف شد در واقع با هدف یادآوری ناتوانی و استیصال صهیونیست‌ها در آن جنگ است که با واسطه قرار‌دادن رژیم‌های مختلف آتش بس را از مقاومت فلسطین گدایی کرد.
سایر اخبار این روزنامه
صدها هزار میلیارد تومان به بیت‌المال بازگشت هفت روایت از سوءتدبیرهای شگفت(یادداشت روز) اخبار ویژه شلیک 5 موشک به سرزمین‌های اشغالی /۴ موشک به هدف خورد تدابیر جدید برای مدیریت کرونا از تست سریع تا ردیابی و قرنطینه بیماران تلاش شبانه‌روزی محققان ایرانی برای کشف واکسن کرونا اردوکشی خیابانی هواداران ترامپ با شعار؛ رأی من کو؟! کلید حل مشکلات در پاستور، بهارستان و میرداماد است نه ویرجینیا، میشیگان و آریزونا هدف لایحه بودجه ۱۴۰۰ کاهش تصدی‌گری دولت و قطع وابستگی به نفت است قطعاً انتقام خون شهید سلیمانی را از قاتلان او خواهیم گرفت رؤیای آمریکا تعبیر نخواهد شد/آمریکا در پی سلطه است نه مذاکره سند ایران و چین فقط اقتصادی نیست وندی شرمن: دولت بایدن باید اهرم‌های فشار بر ایران را افزایش دهد برجام تحریم‌ها را رفع نکرد اما نفس مذاکره دستاورد بزرگی بود! صدها هزار میلیارد تومان به بیت‌المال بازگشت صدها هزار میلیارد تومان به بیت‌المال بازگشت