رئیس قوه قضائیه: پالس‌های غلط به آمریکا، پیام ملت ایران نیست

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پالس‌های غلط به آمریکا، پیام ملت ایران نیست، گفت: پیام ملت ایران پیام ضعف نیست، پیام مجاهدت در راه هدف است و ملت ایران با مجاهدت، ایستادگی و مقاومت دشمن را مایوس خواهد کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به اعلام شرایط ویژه برای مقابله با کرونا در کشور، تصریح کرد: شرایط موجود اجرای قاطع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از موضع حاکمیتی و نظارت بر این فرایند را می طلبد و نظارت بر اجرا، شرط موفقیت این تصمیمات است.
رئیسی با اشاره به نابسامانی وضعیت اجتماعی و اقتصادی آمریکا، اظهار داشت: آمریکایی ها می خواستند تصویری دموکراتیک از خود در جوامع نشان دهند اما انتخابات اخیرشان یک رسوایی بزرگ برای آنها به وجود آورد که پوسته نمایش دموکراسی را کنار زد و چهره واقعی آمریکا را برملا کرد.
رئیس قوه قضائیه افزود: آمریکایی ها تلاش می کردند خود را یک جامعه پیشرفته نشان دهند اما ناکام ماندند و امروز برای ما و همه ملت ها روشن است که آنها می خواهند با تاکتیک تهدید و تحریف بر جوامع و افکار و اندیشه‫های مردم دنیا تسلط یابند ولی تهدیدات آنها تاثیری بر جامعه روشن و بصیر ما نخواهد داشت.


رئیسی با تاکید بر اینکه لبخندها و شیرینی های آمریکایی حلاوتی در کام مردم ما ایجاد نمی کند و باید مقابل نظام سلطه با قدرت ایستاد، ادامه داد: ارسال پالس‫های غلط برای آمریکایی‫ها پیام ملت ایران نیست و پیام ملت ما به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، مقاومت و ایستادگی فعال و تولید قدرت در حوزه امنیت و اقتصاد و نمایش اقتدار ایران در همه عرصه‫هاست.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: اگر کسی می‫خواهد پیام ملت اصلی ایران را بداند، این پیام در کلام مقام معظم رهبری نهفته است که بارها فرمودند «باید با مجاهدت در راه هدف دشمن را مایوس کرد.»
وی بر همین اساس متذکر شد که نباید برای آمریکایی ها پیام ضعف فرستاد و ارسال پیام ضعف و پالس غلط، هیچ تناسبی با پیام ملت بزرگ ایران ندارد.
سایر اخبار این روزنامه
معاون اول رئیس جمهوری: دولت مانع فروپاشی ایران شد علیرضا صدقی ناکارآمدی نهادهای تصمیم‌گیر و نفس‌های تنگ جامعه اصولگرایان و اصلاح‫طلبان با کاهش اقبال اجتماعی روبرو شده اند؟ انقراض ژنتیک و نسل در احزاب سیاسی چرا تاریخ برگزاری مهم‌ترین حراج آثار هنری کشور هنوز مشخص نیست؟ جدال «حراج تهران» و کرونا پاسخ سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص توافق‫نامه جدید آذربایجان و ارمنستان مرزهای جغرافیایی ایران تغییر نکرده است «ابتکار» در گفت و گو با کارشناسان چگونگی وضعیت بازارهای داخلی در ماههای آتی را بررسی کرد دوربرگردان بازارها در نیمه دوم اقتصاد زیرساختها برای رعایت پروتکل‌ها در وسایل نقلیه عمومی آماده است؟ دشواری های اجرای «سفر بدون تست کرونا ممنوع!» رئیس قوه قضائیه: پالس‌های غلط به آمریکا، پیام ملت ایران نیست آزمایش انسانی از هفته آینده آغاز می‫شود آخرین اخبار واکسن ایرانی کرونا از زبان وزیر بهداشت جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: نیازمندی‌های دفاعی کشور متناسب با تهدیدات ساخته می‌شود آزمایش انسانی از هفته آینده آغاز می‫شود آخرین اخبار واکسن ایرانی کرونا از زبان وزیر بهداشت