فرماندهان نیروی هوایی ارتش ایران و عراق دیدار کردند

به منظور بررسی زمینه‌های همکاری و هم افزایی دوجانبه امیر سرتیپ نصیرزاده با شهاب جاهد علی دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، در ادامه دیدارهای هیئت عالی رتبه نظامی عراق با همتایان خود در کشورمان، سرلشکر خلبان شهاب جاهد علی فرمانده نیروی هوایی عراق با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار و در خصوص زمینه‌های همکاری دوجانبه و هم‌افزایی منطقه‌ای گفت‌وگو کردند.
در این دیدار طرفین با تاکید بر وجود زمینه‌های همکاری مشترک عملیاتی، فنی، تعمیر و نگهداری سامانه‌های پروازی با سرنشین و بدون سرنشین و آموزش نیروی انسانی بر تعامل سازنده دوسویه تاکید کردند.
همکاری و هم افزایی عملیاتی در مبارزه با نیروهای تروریستی تکفیری و سایر نیروهای تهدید کننده‌ امنیت پایدار دو کشور از دیگر محورهای مطرح شده در دیدار سرتیپ خلبان نصیرزاده با شهاب جاهد علی فرمانده نیروی هوایی عراق بود.
سایر اخبار این روزنامه
چالش‌های پیش روی اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی بررسی شد شکست سینمای آنلاین از کرونا؟ جلال خوش‌چهره انتقاد مردمی ـ انتقاد جناحی «ابتکار» حواشی طرح یارانه تامین کالای اساسی را بررسی کرد یارانه اسیر سیاسی بازی دو هفته مهلت دهیم تا ورودی بیمارستان‌ها کم شود «شنبه» حیاتی برای کرونا بازدیدهای استانی نمایندگان مجلس با چه اهدافی انجام می‌گیرد؟ غفلت از اصل قانون‌گذاری در سایه سفرهای میدانی رئیس اتاق بازرگانی آلمان: شریک تجاری مهمی برای ایران در اروپا هستیم مسیر بورس تا پایان سال به کدام سمت است؟ ترامپ قصد بحران آفرینی دارد؟ تحرکات مشکوک لحظه آخری روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت وضعیت اقتصادی رونق می گیرد کدخدایی در واکنش به کاندیداتوری احتمالی خاتمی یا احمدی‌نژاد هنوز اظهارنظر درباره بررسی صلاحیت‌ها سخت است انتقاد قالیباف از مخالفت دولت با طرح اصلاح ساختار بودجه فرماندهان نیروی هوایی ارتش ایران و عراق دیدار کردند