رئیس قوه قضائیه: شهید فخری زاده تصور آمریکا و صهیونیست‌ها را باطل کرد

رئیس قوه قضائیه گفت: دلیل این که شهید فخری زاده مورد خشم و غضب دشمن قرار گرفت، این بود که آمریکا و صهیونیست‌ها تصور می کردند باید علم و تکنولوژی در انحصار آنها باشد اما او یکی از افرادی بود که این باور آنها را باطل کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، سید ابراهیم رئیسی صبح روز شنبه در نشست با اعضای شورای فرماندهی و مسئولان مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، با محکومیت ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده، «صنعت هسته‌ای» را یک صنعت «اقتدار آفرین» برای کشور دانست و گفت: شهید فخری‌زاده‌ها، «قهرمانان پیشرفت» این کشورند.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه «پیشرفت‌های هسته‌ای و دفاعی» کشور، خاری در چشم دشمنان این کشور است، «ترور» و «تحریم» را دو لبه یک قیچی توصیف کرد که دشمنان برای توقف ملت ایران در دست گرفته‌اند و متذکر شد: هدف اصلی دشمن، «ترور پیشرفت و اقتدار» ملت ایران است که ان‌شاءالله محقق نخواهد شد.
رئیسی «طراحان و حامیان ترور» را خبیث‌تر از «عاملان» آن دانست و اظهار داشت: «طراحان و حامیان» ترور همان‌هایی هستند که اول «تحریم» می‌کنند و سپس با کراوات پای میز «مذاکره» آمده و از سوی دیگر در خیابان با اسلحه آدم می‌کشند.
رئیس قوه قضائیه گفت: همان مدعیان دروغین حقوق بشر در «اروپا و آمریکا» یک روز با ممانعت از رسیدن «دارو» به بیماران جنایت می‌کنند، یک روز هم در خیابان با «اسلحه» آدم می‌کشند؛ یک روز حاج قاسم سلیمانی و یک روز شهریاری و علی‎محمدی و یک روز هم فخری‌زاده را ترور می‌کنند.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر انقلاب در پیام تسلیت برای شهید فخری‌ زاده تاکید کردند عاملان و آمران ترور شهید فخری‌زاده مجازات شوند رضا دهکی وسایل بی‌هدف رسانه آلمانی گزارش داد نقش آمریکا و اسرائیل در ترور دانشمند ایرانی چرا پس از گذشت سال‌ها، هنوز «روز ملی موسیقی» به سرانجام نرسیده است؟ موسیقی قربانی اختلاف نظر در ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد «ابتکار» واکنش بازارهای داخلی به ترور محسن فخری‌زاده را بررسی کرد اقتصاد مصون از شوک‌های سیاسی واکنش‌های گسترده به ترور شهید محسن فخری‌ زاده؛ پاسخ به ترور چه خواهد بود؟ از پاسخ به وقت مناسب تا همبستگی ملی رئیس قوه قضائیه: شهید فخری زاده تصور آمریکا و صهیونیست‌ها را باطل کرد سعید خطیب‌زاده: منطقه ما نیازی به چکمه‌پوشان آمریکا برای تامین امنیتش ندارد درپی شهادت محسن فخری زاده رضایی به رئیس جمهوری نامه نوشت گاردین گزارش می‌دهد هدف از ترور «محسن فخری زاده» چه بود؟ واکسن کرونای تیم شهید فخری‌زاده به مرحله انسانی رسیده است؟ روایت تلاش‌های فخری‌زاده در دفاع بیولوژیک و مقابله با کرونا