فرزند شهید فخری‌زاده: شهادت آرزوی پدرم بود مسیر پیشرفت کشور با ‌ترور مسدودشدنی نیست


حامد فخری‌زاده در حاشیه مراسم بزرگداشت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده که با حضور مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا، فرزند این شهید بزرگوار و همچنین اقشار مختلف مردمی در محل عروج این شهید در بلوار امام‌خمینی(ره) شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند برگزار شد، به خبرنگاران اظهار داشت: مسیر شهید فخری‌زاده، مسیر اعتلای ایران اسلامی بود و امید است این اتفاق منجر به روشن شدن این مسیر باشد و وقوع این حادثه هر جریان، فرد و هر قدرتی را که مخالف و ضد اعتلا و اقتدار ایران اسلامی است، از میان بردارد.
وی ادامه داد: دشمن، دشمنی می‌کند و تکلیف آن روشن است و تمامی اقدامات  ‌تروریستی در کشور، نشان از ضعف و ناتوانی دشمن است اما آنان بداند که ادامه دادن به این مسیر، هیچ تأثیری بر حرکت ایران و اهداف آن ندارد.
حامد فخری‌زاده تأکید کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که این انقلاب و نظام از بیرون از بین نمی‌رود و باید از داخل مراقب باشیم و امروز نیز اگر به این مهم توجه کنیم حتماً انقلاب اسلامی ایران به حکومت آقا امام زمان (عج) منتهی خواهد شد.
تأثیر تولیدات علمی‌شهید فخری‌زاده


برای بشریت ماندگار است
حامد فخری‌زاده همچنین در گفت‌وگو با تلویزیون اینترنتی کوثر، پدر خود را شهید علم و اندیشه نامید و اظهار کرد: تأثیرات تولیدات علمی‌شهید فخری‌زاده نه‌فقط برای ایران بلکه برای بشریت ماندگار شده است.
او اضافه کرد: شهید فخری‌زاده در کنار اینکه یک مدیر، مدبر و رهبر به‌تمام ‌معنا بود و ما باور نمی‌کردیم این فردی که در خانه و خانواده ما است همان فردی باشد که در محل کار است؛ ایشان به‌دوراز مسائل کاری، صادقانه به خانواده عشق می‌ورزید و نهایت سعی خود را می‌کرد تا در مدت‌زمان کوتاهی که در منزل حضور دارد همه وجود خود را در اختیار خانواده قرار دهد و از هیچ کمک و محبتی به همسر و فرزندانش دریغ نمی‌کرد.
فرزند شهید فخری‌زاده با بیان اینکه شهید فخری‌زاده برای اعضای خانواده خود رفیق، سنگ‌صبور، مشاور و همراه بود، عنوان کرد: ما از احساس، عاطفه و کمک پدرانه هیچ‌چیزی کم نداشتیم و این موضوع را همه اعضا بارها مطرح کرده‌اند.
او گفت: شاید بنده هم در معرفی شهید فخری‌زاده ناتوان باشم چراکه بسیاری از مسائل کاری و دستاوردهای ایشان در حوزه‌های مختلف ناگفته می‌ماند مگر اینکه ما گاهی در محل کار شهید حضور می‌یافتیم و خود برخی موضوعات را متوجه می‌شدیم.
فخری‌زاده ادامه داد: همیشه یاد خداوند را در ذهن خود داشت و به همه همکاران خود می‌گفت که شما فقط برای رضای خداوند متعال کار می‌کنید به همین علت اگر کمبودی هم وجود دارد باید بدون توجه به آن آنچه می‌توان را انجام داد.
شهادت، آرزوی ۲۰ ساله فخری‌زاده بود
او با بیان اینکه شهید فخری‌زاده با شهادت به آرزوی ۲۰ ساله خود رسید، عنوان کرد: ایشان در جمع‌های مختلف از شهادت صحبت می‌کرد اما صحبت‌ها به دلایلی ضبط نمی‌شد، بعد از شهادت حاج قاسم نیز این صحبت‌ها بیشتر شد؛ می‌گفت «کسی شهید نمی‌شود مگر اینکه در زمان حیات شهید شده باشد، درب باغ شهادت باز است اما باید در زندگی شهید شوید تا به مقام شهادت نائل شوید.»
او گفت: آن شهید همیشه به من می‌گفت که اگر اتفاقی برای محافظان بیافتد بعداً چگونه جواب خانواده آنها را بدهم؛ محافظ شهید فخری‌زاده هم می‌گوید وقتی‌که خود را حائل بدن محسن فخری‌زاده قرار دادم، این شخصیت به من گفت که بگو بچه‌ها (دیگر محافظان) از ماشین بیرون نیایند، آنها خانواده دارند و من شرمنده خانواده‌های آنها می‌شوم.
فخری‌زاده، با بیان اینکه این شهید از نظر عرفانی به جایگاه بالایی رسیده بود، عنوان کرد: ایشان هیچ موقع مطالعات عرفانی و فلسفی خود را قبل و بعد از نماز صبح‌ترک نمی‌کردند؛ علاوه ‌بر اینکه قرآن را بسیار تلاوت می‌کرد نسبت به تفسیر قرآن کریم نیز نگاهی ویژه داشت.
او با بیان اینکه شهید فخری‌زاده شخصیتی بسیار متواضع داشت، مطرح کرد: اگر کسی او را در کوچه و خیابان می‌دید متوجه جایگاه و شخصیت او نمی‌شد چراکه او با افراد عادی هیچ فرقی نداشت.
فخری‌زاده، پدر خود را شهید علم و اندیشه نامید و اظهار کرد: استکبار جهانی و در رأس آن رژیم صهیونیستی از جریان علم در ایران می‌ترسد که این ‌ترس موجب به شهادت رساندن شهید فخری‌زاده شد هرچند تأثیرات تولیدات علمی‌این شهید بزرگوار نه‌فقط برای ایران بلکه برای بشریت ماندگار شده است.
این خاک و نظام، فخری‌زاده و سلیمانی‌ ­پرور است
فرزند شهید فخری‌زاده گفت: خون فخری‌زاده‌ها، سلیمانی‌ها، احمدی روشن‌ها و شهریاری‌ها همانند گندمی ‌در خاک فرو می‌رود و خوشه‌خوشه بیرون می‌آید و این خاک و نظام فخری‌زاده و سلیمانی پرور است و استکبار جهانی نباید فکر کند که با شهادت فخری‌زاده‌ها می‌تواند پیشرفت را در حکومت جمهوری اسلامی ایران متوقف کند و موجب‌ ترس شود.
سایر اخبار این روزنامه
7 سال از وعده‌ها گذشت دولت: هول نکنید! ما و آدم‌خوارها میز مذاکره یا شام؟! (یادداشت روز) اخبار ویژه ترامپ: امکان ریاست جمهوری بایدن وجود ندارد نتیجه انتخابات را به چالش می‌کشم بازگشت بزرگ‌ترین شرکت اقماری راه آهن به مدار تولید و خدمت با ورود دستگاه قضا هشدار سازمان ملل از موج جدید گرسنگی در یمن: تعداد گرسنه‌ها 3 برابر خواهد شد تقسیم کار دموکرات‌ها و اسرائیل واشنگتن‌پست: ترور برای مذاکره مفید است! فرزند شهید فخری‌زاده: شهادت آرزوی پدرم بود مسیر پیشرفت کشور با ‌ترور مسدودشدنی نیست جلیلی: تنش زمانی ایجاد می‌شود که دشمن احساس کند ضربه‌اش هزینه‌ای ندارد آمریکا یکی از زیرمجموعه‌های شهید فخری‌زاده را تحریم کرد مثلث ترور، مذاکره و برجام (نگاه) حقوق (بی) بشر! ایرانی‌ها حق دارند فکر کنند در برجام به آنها خیانت شده است پیاده‌نظام رسانه‌ای دشمن با تحریف و سانسور مشغول کار است! تقسیم کار دموکرات‌ها و اسرائیل واشنگتن‌پست: ترور برای مذاکره مفید است! تقسیم کار دموکرات‌ها و اسرائیل واشنگتن‌پست: ترور برای مذاکره مفید است!