آتشفشان فکری فعال شد

گروه ورزشی / در حالی که استقلال روزهای پرانتقادی را بابت نتیجه نگرفتن در 2 بازی گذشته سپری می‌کند و حاشیه‌های دیگری نیز گریبان این تیم را گرفته، محمود فکری در حاشیه تمرین دیروز و در جمع خبرنگاران صحبت‌هایی مطرح کرد که قابل تأمل و توجه است. سرمربی آبی‌پوشان با انتقاد از واکنش‌هایی که در فضای مجازی نسبت به وضعیت این تیم مطرح می‌شود، گفت:‌ «شاید نت گوشیم را خاموش کنم و کارم را انجام بدهم اما این موضوع قطعاً روی بازیکنان‌مان تأثیر می‌گذارد. من باید نحوه زندگی کردن بازیکنان و اینکه آنها چگونه در فضای مجازی فعالیت می‌کنند را درست کنم. کار خیلی سختی داریم اما متأسفانه زمان نداریم ولی به امید خدا و کمک همین بچه‌ها و مجموعه تیم خوبی را می‌سازیم تا هواداران راضی باشند. خواهش می‌کنم به ما زمان بدهند.»
او درباره انتقاد به اعضای کادر فنی‌اش چنین نظر داد: «یکی از نکاتی که به عنوان نقاط قوت من قبل از حضورم در استقلال مطرح می‌کردند بحث اعضای کادر فنی و دستیارانم بود. می‌گفتند نیمکت محمود فکری وزن بسیار خوبی دارد و کادر فنی قوی است اما اکنون همین نفرات مورد انتقاد قرار می‌گیرند. همکاران و آنالیزور خوبی دارم اما ایرادهایی که می‌بینیم آنها را هم به مرور زمان برطرف می‌کنیم. اگر تیم ما در نیمه اول بد بازی می‌کند و در نیمه دوم خوب، نشان می‌دهد شناخت خوبی از استقلال پیدا کرده‌ایم. اگر نیاز باشد، مربی یا آنالیزور دیگری به تیم اضافه شود، این کار را انجام می‌دهیم اما اینکه بخواهیم بگوییم در این بخش ضعیف هستیم، غیرمنصفانه است. صد درصد از نظرات همکارانم مشورت می‌گیرم اما در نهایت تصمیم‌گیرنده آخر خودم هستم و می‌دانم باید چه تصمیمی بگیرم.»
در شرایطی که گزارشگر تبریز در بازی تراکتور و فولاد، کلمه «پیروزی» را به جای پرسپولیس به کار برد تا به نوعی کار محمدرضا زنوزی مدیرعامل تراکتور را که این واژه را می‌گوید، تکرار کرده باشد، جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس هم در گفت‌و‌گوی تلفنی خود با محمد حسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر، سوتی بزرگی داد و تیمش را پیروزی خطاب کرد. حالا فکری هم از این موضوع سوء‌استفاده کرده و تیم رقیب را اینگونه پیروزی خواند: «پس از اتفاق‌هایی که برای مدیریت قبلی تیم پیروزی به وجود آمد (!)، با طرح یک خبر کذب درباره دعوای بین من و وریا غفوری، تمام هجمه‌هایی که علیه تیم رقیب وجود داشت سمت استقلال آوردند‌.»
سرمربی استقلال ادامه داد: «چرا باید کنار نیمکت استقلال دوربینی قرار داده شود که 90 دقیقه از این نیمکت فیلم بگیرد اگر 90 تا حسن وجود داشته باشد آن را پخش نمی‌کنند اما یک ایراد باشد همان را پخش می‌کنند اتفاقاً این مسائل خیلی به من انرژی و انگیزه می‌دهد.»